פורטל הילדים והנוער - Tipo הכריז על תחרות רינגטונים ראשונה בישראל. גולשי Tipo מוזמנים לשלוח מבחר יצירות משוגעות, מגניבות, שובבות, ומקפיצות לאתר במטרה למצוא את "הצפרדע המשוגעת הבאה".
הרינגטון של הצפרדע המשוגעת התחיל כשעשוע של סטודנט צעיר ותוך זמן קצר סחף את העולם כולל כניסה למקום הראשון במצעד הבריטי והורדות של מיליונים למכשירים הניידים.
הגולשים קיבלו יד חופשית להביע את עצמם ולשלוח הקלטה של עד 15 שניות. ההקלטות המובחרות יפורסמו באתר Tipo להצבעת הגולשים ב-SMS או דרך האינטרנט.
שי בלוך, מנכ"ל הייפ אקטיב מדיה מוסר: "הכרזנו על התחרות לפני מספר ימים וכבר נשלחו מאות רינגטונים משוגעים, חלקם עם פוטנציאל גבוה להפוך ללהיטים. Tipo מעניק במת יצירה אמיתית לילדים והדברים המקוריים באים מאין סוף הרעיונות של עשרות אלפי הגולשים באתר.
בסוף התחרות חברת יוניסל, המתמחה בפיתוח של אפליקציות ושירותי ערך מוסף סלולרים מתקדמים (WASP), תפיק רינגטונים מתקדמים להקלטות הנבחרות ותציע אותם לציבור הרחב להורדה במדיות השונות בישראל.
נמרוד קמחי, מנכ"ל יוניסל, מוסר כי שוק הרינגטונים הינו חלק מרכזי בעולם המוסיקה המודרני ומהלך שכזה הוא התפתחות טבעית של עידוד יצירה דיגיטלית מקורית.
אודות Tipo
פורטל האינטרנט Tipo הינו אתר הילדים והנוער המוביל בישראל עם מעל ל-150,000 ילדים המבקרים בו מדי יום. Tipo מתמקד בתכנים, ערוצים ופעילויות קהילתיות ממוקדות לילדים ונוער בלבד בשילוב תוכנות המסרים המיידיים הפופולאריים כל כך אצל הנוער בישראל כגון MSN מסנג'ר ו-IQ.