"ברטר הפקות", המתמחה במיתוג קולי לעסקים, מציעה שירות חדש לחברות שברשותן מספר רב של טלפונים סלולאריים-שימוש בתא הקולי של העובדים כחלק ממערך מיתוג החברה.
השירות מציע חתימת קול ייחודית לחברה שתהפוך לסימן ההיכר שלה בטלפון.
כך זה פועל: שיחה שלא תענה, תועבר לתא הקולי של העובד בו תושמע מוסיקה מקורית אשר תכתב עבור החברה ומסר קצר, קליט ואחיד איתו יזוהו החברה והעובדים בה.
מטרת המיתוג הקולי היא להשלים את המיתוג הוויזואלי שכולל את לוגו החברה ושאר הסממנים הנראים לעין.
הנרי ברטר, מנכ"ל החברה: "מחקרים מראים כי הזיכרון האודיטורי חזק פי כמה מהזיכרון הוויזואלי. העברת תוכן דרך מוסיקה מופנם טוב יותר מאשר תוכן שנקלט רק בעין. כיום, יותר ויותר חברות מבינות את תפקיד המיתוג הקולי במיצוב החברה.
הטלפון הוא מדיה של עיוורים, ללקוח אין אפשרות להתרשם ממשרדים מפוארים וחליפות מחויטות, דבר ההופך את התכנים האודיטוריים לבעלי חשיבות מכרעת באופן בו מוצגת החברה ללקוח בטלפון.
המסרים המושמעים - מרכזיות טלפון, מוסיקה בהמתנה והתא הקולי הופכים לכלים שיווקיים בעלי ערך אסטרטגי בהעברת מסרים.
לדוגמה, חברה המונה 1000 עובדים, שכל המרכזיות הטלפוניות והתאים הקוליים שלה משדרים ללקוח תוכן זהה, נתפסת כחזקה ומאוחדת מאחורי מסר אחד ומחייב, דבר הגורם ללקוח להזדהות ולהפנים את המסרים המועברים אליו".