X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי ד"ר לוינגר
▪  ▪  ▪

השבוע נחנך והושק חגיגית ב"עיניים" - המרכז הרפואי ד"ר לוינגר מכשיר האורבסקן מהמתקדמים ביותר בעולם. האירוע התקיים במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה בבאר שבע לרגל הרחבת סניף המרכז הרפואי "עיניים" במקום.
מכשיר האורבסקן מהמתקדמים ביותר בעולם מיועד לבדיקות התאמה הייחודיות לתחום הסרת המשקפיים בלייזר נחנך השבוע בסניף רשת "עיניים" במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה לרגל הרחבת סניף "עיניים" במקום. באירוע נכחו מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה ד"ר איתן חי עם, דר' שמואל לוינגר, המנהל הרפואי של רשת "עיניים", משנה למנהל המרכז הרפואי גדי כהן, סגן ראש העיר רוביק דנילוביץ והרב יורם כהן שבירך וקבע את המזוזה במקום.
סגן ראש העיר דנילוביץ בירך על הרחבת סניף "עיניים" ועל קליטת המכשיר והטכנולוגיה המתקדמת החדשה במקום וציין את החשיבות שהציבור מקנה היום לאיכות חייו כשאחד הנושאים המרכזיים, הינו חשיבות המראה האישי והביטחון העצמי. הוא כמרכיב משקפיים מבין את חוסר הנוחות שבמשקפיים במיוחד כשחקן הפועל ב"ש לשעבר בכדורגל כאשר המשקפיים היוו מטרד בפעילות הספורטיבית. דנילוביץ' ציין כי הוא שמח לדעת שלבירת הנגב, באר שבע, הגיעה הקידמה הטכנולוגית האחרונה והשירות הטוב ביותר בתחום הסרת משקפיים בלייזר, מקום שבו תושבי ב"ש והנגב יוכלו מעכשיו להוריד את המשקפיים בביטחון ולשפר את איכות חייהם. פרופ' טובה ליפשיץ המנהלת הרפואית של "עיניים" בבאר שבע, מומחית לקרנית, מנהלת מחלקת עיניים ויחידת הקרנית במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע מוסרת כי: "כיום בעזרת המכשיר החדש אנחנו יכולים לאפשר כמעט לכל מרכיב משקפיים לשפר את ראייתו ולעבור את הטיפול המתאים לו בצורה בטוחה ובתוצאה האופטימלית עבורו.
הרחבת סניף "עיניים" במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה
ושילוב המיכשור המתקדם האורבסקאן במרכזינו יאפשר לנו לתת את הטיפול והשירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו. האורבסקן מיועד לסריקת הקרנית בעזרתו מבצעים מדידה טופוגרפית של הקימורים הקדמיים והאחוריים של הקרנית וכן בודקים את עקמומיות הקרנית ועובייה. בדיקה זו נותנת תמונה ברורה יותר של הקרנית המיועדת לטיפול.
למעשה מכשיר זה מהווה סורק רב עוצמה הקורא את מבנה הקרנית לכל עומקה וממפה את נתוניה עבור הרופא בבדיקת ההתאמה, ללא בדיקה במכשיר זה בדיקת ההתאמה אינה שלמה. מכשיר זה מאפשר לבחור עבור המטופלים את הטיפול שיקנה להם תוצאה אופטימלית. האורבסקן הוא מכשיר סריקה המתקדם מסוגו, המביא לבאר שבע והדרום את קדמת הטכנולוגיה בתחום איבחון הקרנית לקראת הסרת משקפיים בלייזר. רשת מרפאות מומחים של "עיניים" בניהולו של ד"ר שמואל לוינגר ביצעה למעלה מ-60% מטיפולי הלייזר בארץ להסרת משקפיים.המרכז הינו היחיד בישראל שברשותו ארבעה מכשירי סריקה הפועלים בטכנולוגיה זו. מערכת זו תשרת מעתה גם את כל תושבי איזור באר שבע והדרום ותעניק להם את השירות בטכנולגיה החדשנית ביותר.

תאריך:  13/08/2005   |   עודכן:  13/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il