עופר דאובר, סמנכ"ל השיווק והסחר של "אופיס דיפו", הודיע היום על השקת הקמפיין הפרסומי החדש ל"אופיס דיפו", לקראת שנת הלימודים תשס"ו.
דאובר מסר כי, קהל היעד העיקרי אליו פונה הקמפיין הינם ההורים ומציג את האסטרטגיה השיווקית של הרשת המציעה מגוון מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיבים.
דאובר הוסיף וציין כי, המסר להורים הינו: שמור את הכסף למה שבאמת מקדם את הילד שלך והסיסמא שתלווה את הקמפיין היא: חוסכים במקום הנכון !
עלילת הסרט (בקצרה):
הקמפיין מורכב משני סרטים בהם מוצגים מורים מקצועיים לכאורה לשח, ולאנגלית.
המורים מוצגים בצורה מגוחכת ומצחיקה והרושם שנוצר מהסיטואציה הוא שהורי התלמיד חסכו בהשקעה ובבחירת המורה הספציפי. (המורה לאנגלית לא כ"כ יודע אנגלית והמורה לשח אינו מכיר את חוקי המשחק).
הסרטים מגיעים לשיאם עם עליית קריין שאומר "במורה פרטי לא כדאי לחסוך, אבל בציוד לביה"ס כדאי מאוד לחסוך..."
כתמיכה למסר זה, מסתיים כל סרט במבצעי מוצר ומחיר זולים ואטרקטיבים.
אופיס דיפו דואגת לייצר כאן אמפטייה והבנה מול קהל היעד - ההורים, החברה מבינה שהחזרה לביה"ס כרוכה בהוצאה ניכרת, הצגת מסר "המחיר הזול" מוצגת מתוך השתתפות והבנת העול הכספי הקיים על ההורים.
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עלה ב-11/08/05 בערוצים 2 ו-10 ויימשך כ-שבועיים. כמו כן, יכלול הקמפיין עיתונות ארצית, שת"פ עם תוכנית אודטה, אינסרטים בעיתונות, אינטרנט ופוסטרים בנקודות המכירה.
קהל היעד המשני - התלמידים, יטופלו במדיות ממוקדות אליהם כגון עיתונות נוער, שת"פ עם תוכנית אקזיט, ואינטרנט.
מי עומד מאחורי הקמפיין ?
משרד הפרסום: גיתם BBDO
סמנכ"ל לקוחות - גרינברג ערן
מנהל לקוחות - ניר צולה
תקציבאי - ניר פדרבוש
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה - מיכל דבורצקי
פלנר - יהב לוי
סמנכ"ל קריאטיב -אסי שביט
מנהל קריאטיב - זאביק רביד
קופי - ניר פרח
ארט - יגאל חזן, ליאת דואניס
מפיקה - מירב צור
חב' הפקה - ישי הדס הפקות
במאי - יורם עבר הדני