X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טלליין
▪  ▪  ▪

חברת "טלליין" מפעילת פורטל הספורט האינטרנטי "טלספורט" העלתה היום לאוויר מהדורת חדשות ספורט יומית בכיכובן של רוני עמר (פרוייקט וואי), וכתבת הספורט-עדי גלסקא.
המהדורה עולה כל יום בשעה 17:00, והחברה השקיעה בהפקתה ובאולפן ברחוב הברזל, 80,000 דולר. "אתר טלספורט- telesport.co.il
הופך להיות שחקן מרכזי בענף הספורט והאינטרנט ורשם הבוקר 13,000 כניסות, שיא חדש בתולדותיו.
המנכ"ל איציק כהן: "היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו גם פלטפורמה טכנולוגית וגם תכנית. יצרנו שת"פים עם אתרי האוהדים של קבוצות הכדורגל בליגת העל, אנו מספקים שירותי אס.אם.אס לתוצאות משחקים חיים, רינגטונים של שירי אוהדים, וטאפטים צבעוניים של השחקנים, הסמלים וכל הדרוש לאוהד. עד סוף השנה נשאף להגיע ל-50,000 כניסות ביום ולהתחרות בפורטלי הספורט המובילים".
פורטל האינטרנט הספורטיבי "טלספורט" telesport.co.il
עורך שיתופי פעולה ענפים עם מספר רב של אתרי אוהדים. מדובר באתרי האוהדים המובילים של קבוצות הכדורגל הבכירות בישראל: מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. כמו כן משתפת טלספורט פעולה עם אתרי האוהדים של מכבי פתח תקווה, מכבי נתניה, הפועל כפר סבא, בני יהודה ואף הפועל קרית שמונה, הקבוצה המובילה כיום במגזר היהודי באזור הגליל ורמת הגולן.
שיתוף הפעולה פועל בשני מישורים ונועד לספק לאוהדי הקבוצות דיווח בזמן אמת על הנעשה בקבוצתם. מישור אחד הוא תוצאות ב-SMS בו יכולים הנרשמים להתעדכן בתוצאות משחקים שונים באופנים שונים לפי בחירתם (כל שינוי במשחק, תוצאות מחצית וסיום או תוצאות סיום בלבד). במישור השני יכולים האוהדים להירשם לשרות החדשות ב-SMS ובכך לקבל מספר פעמים ביום (לפי בחירתם) דיווחים ישירים על המתרחש בקבוצה: החתמות שחקנים, תגובות שאחרי משחקים, הנעשה באימונים ואף על סודות מאחורי הקלעים.
כחלק משיתוף הפעולה עם טלספורט מתאפשר לאוהדים להוריד למכשירים הסלולרים רינגטונים של שירי האוהדים, טפטים ובהן תמונות השחקנים או סמלי הקבוצות.
בנוסף עורכת טלספורט בשיתוף עם אתרי האוהדים, מבחר משחקי טריוויה. לאוהדים ניתנת במה להוכיח את ידיעתם אודות קבוצתם האהודה ובכך לזכות במבחר פרסים בהם מנויים עונתיים, כרטיסים למשחקים ויציאה עם קבוצתם למשחקים באירופה.
במהלך החודשים האחרונים הביעו מספר רב של אתרי אוהדים עניין בשיתוף פעולה. טלספורט משתפת כיום פעולה עם אתר האוהדים של המוביל של בית"ר ירושלים, "המכבי דוט קום" (אוהדי מכבי תל אביב), "שער 5" (אוהדי הפועל ת"א), "הקופים הירוקים" ו"מכבי חיפה און ליין" (אוהדי מכבי חיפה), "הקופסא - הדור הבא" ו"גיהנום צהוב" (אתרי אוהדים של מכבי נתניה) "הלב הירוק" (אוהדי הפועל כפ"ס), מכבי פ"ת, בני יהודה ואתר האוהדים של הפועל קרית שמונה.
הבוקר, נחתם הסכם שת"פ ולפיו-אתר "טלספורט" יהיה ספק התוכן של חדשות ספורט לחברת Infomotion המפרסמת במספר רב של כלי תחבורה ציבוריים.
חברת Infomotion מספקת שירותי מידע בתוך אמצעי התחבורה הציבורית. מסכי מידע (LCD) חדישים מותקנים בתוך חלל האוטובוסים, הרכבת וכלי תחבורה ציבורית אחרים ומציגים לציבור הנוסעים פרסום, מידע שירותי ותוכן. בבסיס השירותים עומד פיתוח מדיום חדש ויעיל בישראל. מגוון השירותים ויעילותם המוכחת עבור ציבור המפרסמים והנוסעים כאחד יובילו לשימוש רחב במוצר עם רמת מודעות ואפקטיביות גבוהה.
אספקת השירו תים תתבסס על שני שלבים עיקרים:
- פרסום ומידע המשודר שלא בזמן אמת אלא על בסיס מידע המוכן מראש ומוצג על גבי המסכים ב"לופ" קבוע מראש.
- פרסום ומידע בזמן אמת, מבוסס מיקום. לאספקת שירותים ותכנים מגוונים.
כיום ניתן לציין שיתוף פעולה פורה בין INFOMOTION לחברת "קוים" ולמספר רב של מוניות שרות. בסך הכל 315 מסכי פלזמה.
ל - Infomotion שני מאפיינים עיקריים: קהל שבוי ויכולת שידור מידע משתנה תוך כדי תנועה לאורך צירי תנועה, מסחר ובידור.
ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית הינו קהל שבוי אשר אינו יכול להתנתק מזירת המידע עד הירידה מכלי התחבורה עם ההגעה ליעד. החלופות הנמוכות להעסקה עצמית בנסיעה יחד עם הצורך בנוכחות פיזית בתחום הפרסום מביאות לאפקטיביות גבוהה. תכנון נכון של המסרים המועברים אשר יכללו תוכן יחד עם מידע ופרסום יביאו לעניין רב בצפייה יחד עם שיעורי "רייטינג" גבוהים עם חשיפה מקסימלית.
ברוב אמצעי המדיה המקובלים המסר המוצג מנותק מההזדמנות לצריכה מיידית. שימוש באמצעי קידום מכירות ופרסום בנקודות המכירה מהווה דוגמא נגדית לפרסום המאפשר צריכה מיידית של המוצר המפורסם/מקודם.
מאפייני התכנים המשודרים על גבי המסכים:
מידע שימושי לנוסעים לגבי זמני נסיעות קווים וכדומה (בדומה למידע הנמצא במטרו במקומות שונים בעולם).
מידע שירותי לגבי שירותי מוניציפאליים
מגזינים מקומיים וארציים בשיתוף גופי תוכן.
רכילות, תרבות, ספורט, מזג אוויר, בידור ועוד.
פרסומות בעלות מאפיינים מקומיים וארציים כאחד המשודרות כחלק מהתוכן.
כאמור, "טלספורט", מספקת את חדשות הספורט המתפרסמות למאות אלפי הנוסעים, מתוך כוונה שגם במהלך נסיעה, יצליחו הנוסעים להתעדכן בזמן אמת במתרחש בעולם הספורט.

תאריך:  14/08/2005   |   עודכן:  14/08/2005
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il