X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

תלמה, מובילת קטגוריית הדגנים בישראל, מעלה קמפיין פרסום ל"שוגי בריבוע" - ריבועי דגנים בטעם דבש, משיבולת שועל מלאה, שהושקו לאחרונה. בקמפיין תשקיע יוניליוור 5 מיליון שקל, והוא ילווה בסיסמא: "שוגי בריבוע מרבע ת'עולם".
הקמפיין מהווה נדבך נוסף במהלך הפיכתו של שוגי למותג על, כפי שהכריזה תלמה לפני מס' שבועות. במסגרת זו, הורחבה סדרה שוגי והושקו שני מוצרים חדשים: האחד, שוגי בריבוע - ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר. המהלך כלל גם שינוי אריזות, חיבור למבנה העיצובי של תלמה, רענון דמותו של "שוגי" והפיכתו ליותר "קוּל", ספורטיבי ואנרגטי.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ילדים ונוער, פעילות בבתי קולנוע וקמפיין אינטרנט.
בסרטון הפרסומת, הכולל אנימציה המשלבת טכניקה של תלת מימד, נראית דמותו החדשה של שוגי כשהוא שועט על סקטבורד במהירות בין אתרים מפורסמים בעולם והופך אותם למרובעים, לדוגמא: מגדל אייפל בפריז הופך למבנה מרובע, הפירמידות במצריים הופכות לריבועים וכדומה.
בנוסף תכלול הפעילות גם שיתוף פעולה עם אתר "טיפו", במסגרתו יוקם לשוגי אתר משחקים מיוחד שיכלול פעילויות מגוונות וכיפיות עבור ילדים, המתחברות למותג.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "הרחבת סדרת "שוגי" היא שלב ראשון בבניית "שוגי" כמותג על בתחום דגני הילדים. הקמפיין הנוכחי לשוגי בריבוע מדבר בשפת הילדים ומציג את שוגי החדש בסיטואציות מדליקות, המתחברות לרוח ה"ריבוע". חלק מהסצנות בקמפיין נבנו כתוצאה מרעיונות שהעלו ילדים בקבוצות מיקוד שערכנו".
שוק דגני הילדים והנוער נאמד בכ-233 מיליון שקל בשנה, מתוכם תופסת תלמה נתח שוק של 60.3%, עם ארבעה מותגים מובילים בסגמנט: כריות, שוגי, עוגי וקוקומן - כולם מבית תלמה. מסקרים שערכה יוניליוור עולה כי 6 מתוך 10 ילדים צורכים שוגי באופן קבוע. המותג נהנה מ-99% מודעות נעזרת ו-50% מודעות בלתי נעזרת. מדובר ברמת מודעות בלתי נעזרת מהגבוהות ביותר מבין מותגי דגני הילדים.
קרדיטים:
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי.
מנהל קריאייטיב : דיויד אדלשטיין
מנהלת לקוחות : שרון קונופני
סופרוויזרית: נויה אידלסון
תקציבאית: אפרת ברנס
ארט דירקטור : מיכל גונן
קופירייטר: אמיר אריאלי
מנהלת הפקה: דורית גוילי
מפיק : אלון שמואלוף
פלנרית: ליבי כץ- בר
מנהל יחידה עסקית תלמה: דורון זילברשטיין
מנהלת תחום דגנים: רוני בהט
מנהלת דגני ילדים: יעל בן צבי
חברת אנימציה: פיצ'י פוי

תאריך:  16/08/2005   |   עודכן:  16/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il