X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

משקה הבוקר דנונה של שטראוס החדש נבחר כאחד המוצרים המעניינים של הרבעון במאגר המידע העולמי GNPD (Global New Products Database). המאגר, המיוצג בארץ על-ידי חברת אדקיט, מכיל מידע לגבי מאות אלפי מוצרי צריכה ומאפשר ללקוחותיו להתעדכן במוצרים ואריזות חדשניים מרחבי העולם.
מדי רבעון בוחר צוות GNPD במספר מוצרים/אריזות מיוחדים ומעניינים מבין אלפי המוצרים שמתקבלים במערכת. ברבעון הנוכחי נבחר משקה הבוקר דנונה של שטראוס להופיע בין המוצרים המעניינים שהושקו לאחרונה. בחירה זו תחשוף את המוצר החדש בפני אלפי מקבלי החלטות בתעשיה ברחבי העולם.
"משקאות מבוססי חלב הופכים יותר ויותר פופולריים, ובמיוחד מוצרים בעלי ערך מוסף כגון משקאות חלב מפחיתי כולסטרול, או משקאות יוגורט פרוביוטים", אומרים האנליסטים של GNPD. "בישראל, איתרנו מוצר בעל מיצוב מעניין במיוחד. מחלבות שטראוס הציגו את משקה הבוקר של דנונה, מגוון של משקאות יוגורט בטעם פירות, מועשרים בויטמינים ומינרלים ומכילים בקטריות חיוניות לגוף. המוצר מספק איזון תזונתי לאנשים שאין להם זמן לארוחת בוקר".
לדברי חזי לביא, מנכ"ל חברת אדקיט, שבין לקוחותיה חברות מזון, רשתות מזון וקוסמטיקה מובילות בארץ, המאגר מספק נתונים על המוצר, דוגמת מחירו, צילום אריזה, תיאור מבנה האריזה, מרכיבי המוצר, שם החברה המייצרת ופרטי התקשרות, סיווג קטגורי, שם המדינה בה נחשף המוצר, מועד הגילוי, סוג ההשקה (מוצר חדש, הרחבת קו מוצרים קיים וכו'). כמו כן מסופקים מרכיבי המוצר כפי שמופיעים על האריזה, גודל האריזה ונפחה, ערוצי הפצה ועוד.
"המערכת מיועדת הן ליצרנים ומשווקים מקומיים והן ליצואני מזון תרופות קוסמיטיקה וטואלטיקה, חומרי גלם ועד ליבואני מוצרי צריכה המעוניינים לאתר באופן מיידי את המוצרים המעניינים ביותר בעולם מיד עם צאתם לשוק. השימוש בה מאפשר להגיע ליצרן בכל מקום בעולם בכדי להציע לו שרותים ומוצרים, או לקבל זכיינות על המוצר לשוק המקומי. אדקיט מסייעת ללקוחותיה גם להגיע למידע נוסף על החברה או המוצר ומוצרים מתחרים בעולם.
אדקיט
אדקיט היא החברה המובילה בישראל לשירותי מידע ומחקרי שוק בינלאומיים. החברה שהוקמה בארה"ב ופועלת בישראל מאז 1989 מספקת ללקוחותיה מחקרי שוק, מאגרים ממוחשבים של מידע שיווקי ועסקי, שירות של מעקב אחר פרסומות מהעולם, שירותי מעקב אחר מוצרי צריכה חדשים ושירותי מיקור חוץ של מידענות ומודיעין עסקי תחרותי. בין לקוחות החברה בישראל נמנים מרבית הגופים המובילים במשק בכל ענפי התעשיה, מסחר, פיננסים, מחקר ופרסום.

תאריך:  21/08/2005   |   עודכן:  21/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il