חברת כלנית כרמון המתמחה בהקמה וניהול של מרכזי תמיכה, פיתוח, פתרונות ואינטגרציה בסביבת מיקרוסופט - מגייסת בימים אלו עשרות עובדים חדשים בעקבות הרחבת פעילות החברה בכל תחומיה.
לצורך הגיוס, החברה יצאה בקמפיין דרושים, הכולל גם מבצעי "חבר-מביא-חבר", לגיוס של אנשי פיתוח, אנשי system, מנהלי רשתות, תומכי Helpdesk, תומכי אינטרנט ועוד.
יעל רוזנברג, מנהלת משאבי האנוש של כלנית כרמון, אומרת כי מרבית הגיוסים הנם במסגרת הרחבת הפעילות במרכזי התמיכה הטכניים. "אנו מגייסים עשרות תומכים חדשים, להם אנו מספקים במהלך הזמן הדרכות וקורסים טכנולוגיים. התומכים יתפתחו מקצועית ויהיו בעתיד אנשי השטח והפרויקטים של כלנית כרמון. לצורך הגיוס, החלטנו גם לצ'פר את העובדים הקיימים ולהעניק פרס של 1,500 שקל לכל עובד שיביא חבר לעבודה בתחום התמיכה הטכנית".
במקביל, עם הדרישה הגוברת לעובדים בתחום הפיתוח, החברה יצאה בקמפיין דרושים בעיתונות תחת המותג "Pronet" - חברה בת של כלנית כרמון העוסקת בתחום התוכנה והפיתוח ומספקת שירותים לארגונים גדולים במשק. הפרס המרבי שיוענק לעובד שבזכותו יגויסו אנשי פיתוח ותוכניתנים מנוסים במסגרת "חבר מביא חבר" הנו 5,000 שקל.
לדברי ד"ר יובל כרמון, מנכ"ל כלנית כרמון, החברה נכנסה לאחרונה לעידן של צמיחה מחדש. התנופה נראית בכל תחומי הפעילות בחברה, בפרט בפעילות המוגברת של מחלקת משאבי האנוש וגיוס העובדים. "זכינו לאחרונה במספר פרויקטים גדולים בארץ ובעולם, הדורשים מומחי IT, מומחי פיתוח ותומכים ממגוון תחומים".
חברת כלנית כרמון הוקמה בשנת 1995 ונסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב. החברה מתמחה באספקת שירותי תמיכה לארגונים ומוסדות גדולים ובינוניים ולחברות בינלאומיות וכן באינטגרציה של מערכות הפעלה ושרתים.
סל השירותים של כלנית כרמון כולל ייעוץ, תכנון, הקמה, תפעול וניהול של מרכזי תמיכה טכניים, מיקור חוץ לארגונים גדולים המאפשר מתן פתרונות והצבת כוח אדם מקצועי בתחומי מערכות הפעלה, שרתים ופיתוח תוכנה. בנוסף, כלנית כרמון מתמחה בהסבות ושדרוג תוכנות תשתית, שרתים (רשתות מנוהלות ומאובטחות) ותחנות עבודה בסביבת מיקרוסופט. על לקוחות החברה נמנים מרבית החברות והארגונים הגדולים בישראל. כלנית כרמון מתפעלת את מרכז התמיכה של מיקרוסופט בישראל, וזוכה בקביעות בשנים האחרונות במקום הראשון בסקר שביעות רצון משתמשים באירופה.
www.calcom.co.il.