מבשלות בירה ישראל משיקה בירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי 1/2 ליטר מפלסטיק, בעל פקק לשימוש מתמשך, לנשיאה ולשימוש נוח.
כחלק מהמהלך השיווקי, משיקה מב"י קמפיין שילוט חוצות ועיתונות באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, תחת הקונספט "קח מאלטי לדרך".
קמפיין "קח מאלטי לדרך" נועד להניע את הצרכנים לפעולת נשיאת המשקה מחוץ לבית. המהלך חושף את בקבוק מאלטי 1/2 ליטר וממצב אותו כמשקה בריאותי, טעים, מפנק ונוח לנשיאה.
אמיר יפרח, מנהל שיווק של מבשלות בירה ישראל: "מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מאלטי, המותג המוביל את קטגוריית הבירה השחורה עם 43% נתח שוק, רואה עצמה מחויבת לצרכנים לחדשנות בתחום ולהתאמה לצרכי השוק המשתנים. ממחקרים שערכנו, עלה הצורך של הצרכן בבקבוק ½ ליטר הניתן לנשיאה נוחה ולשימוש מתמשך. הקמפיין החדש ממצב את מאלטי כבירה השחורה המובילה בישראל, בחדשנות ובטעם, וממשיך את קו הפרסום הבריאותי והטבעי".
מאלטי הינה בירה שחורה ללא אלכוהול, עשויה מרכיבים טבעיים בלבד ביניהם: לתת, כשות, קרמל ומים, העוברת תהליך תסיסה קצר. צבעה הכהה מתקבל מלתת שחור קלוי התורם לה גם את הטעם הקלוי והמיוחד.
המותג מאלטי נמצא בגידולים מרשימים של כ-33% מול שנה קודמת.
דיאט מאלטי, שהושק בפברואר 2002, נמצא בגידולים שנתיים קבועים של כ-30%, ומהווה כ-35% מהמותג.
מבשלות בירה ישראל
מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי.
החברה חולשת על למעלה מ-35% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, גינס, קילקני ועוד.
לאחרונה, הרחיבה מבשלות בירה ישראל את קו הפרימיום שלה, והשיקה מותגי פרימיום בעלי שם עולמי, ביניהם סטלה ארטואה.
קרדיטים
משרד הפרסום פובליסיס - אריאלי
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
ארט דיירקטור: מיכל מנגוט
סופרוויזר: נועה פלציג
סמנכ"ל לקוחות: מיכל צרפתי-אפרת
פלנר: אלעד הרמל
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה: עטרה בילר