X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון ה-BSA
▪  ▪  ▪

ארגון ה-BSA, אשר נלחם בשימוש בתוכנות פיראטיות ברחבי העולם, פותח השבוע בקמפיין רחב-היקף, אשר מזהיר בעלי עסקים וארגונים מפני שימוש בתוכנות לא חוקיות, ואשר מאפשר לציבור הרחב לדווח על עסקים העושים שימוש בתוכנה ללא רשיון.
הקמפיין יעלה במקביל בערוצי הטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10), וכן באתרי האינטרנט המובילים.
במסגרת קמפיין, יוכלו הצופים בכבלים הדיגיטליים או בלווין, לראשונה בעולם, לדווח בלחיצת כפתור בשלט על עסקים העושים שימוש בתוכנה ללא רשיון. בנוסף יתקבלו דיווחים בנוגע לשימוש בתוכנה לא חוקית בקו החם (1-800-50-11-11) שמפעיל הארגון או דרך האינטרנט.
במקביל, מתכוון ה-BSA לנקוט בצעדים משפטיים כנגד שורה של בתי עסק וארגונים, לגביהם התקבל מידע כי הם עושים שימוש בתוכנות ללא רשיון.
ב-BSA מצפים לגל נרחב של דיווחים על עסקים וארגונים העושים שימוש בתוכנות ללא רשיון ומציינים כי הניסיון שנצבר בקמפיינים קודמים מלמד כי המידע המגיע בצורה זו הינו עדכני ומאפשר לארגון לנקוט בהליכים משפטיים כנגד המפרים.
"שיעור הפיראטיות בישראל עדיין גבוה לעומת זה הנמדד במדינות מתקדמות מבחינה טכנולוגית, כגון ארה"ב, אנגליה, יפן ומדינות סקנדינביה. הנתונים האחרונים הראו כי שיעור הפיראטיות בישראל בתחום התוכנה העסקית עמד על 33 אחוז, המייצגים אובדן הכנסות של 66 מיליון דולר לתעשיית התוכנה", אומר עו"ד ערן סורוקר ממשרד סורוקר-אגמון עורכי דין ועורכי פטנטים, הנציגים המשפטיים של ה-BSA בישראל.
"ארגון ה-BSA מעריך את המאמצים הנעשים בשנים האחרונות בתחומי החקיקה והאכיפה, אך עם זאת, המצב בישראל עדיין רחוק מלהיות משביע רצון; לפי הנתונים שלנו, המצב בישראל חמור במיוחד בקרב חברות וארגונים קטנים, וכן בקרב עסקים הפועלים מבתים פרטיים, בהם רמת השימוש הפיראטי היא גבוהה ביותר", מוסיף עו"ד סורוקר. "ה-BSA מתכוון להגיש בקרוב תביעות נגד חברות וארגונים, שיימצאו מפרים זכויות יוצרים של חברות ה-BSA".
אודות ארגון ה-BSA
ארגון ה-Business Software Alliance הוא הארגון המוביל במטרה לאפשר עולם מקוון שהוא בטוח וחוקי כאחד. ה-BSA פועל כיום בכ-65 מדינות, ומשמש כדוברן של תעשיות התוכנה והאינטרנט העולמיות בפני ממשלות וצרכנים ברחבי העולם. השותפים ב-BSA מייצגים את התעשייה הצומחת בקצב המהיר ביותר בעולם. ה-BSA מחנך את משתמשי המחשב בכל הקשור לתחום זכויות יוצרים בתוכנה; מקדם מדיניות ציבורית המעודדת ומטפחת חידושים, ומרחיבה את הזדמנויות הסחר; ונלחמת בפיראטיות תוכנה.
חברי ה-BSA ברחבי העולם כוללים את אדובי, אפל, אוטודסק, אביד, בנטלי סיסטמס, בורלנד, סיסקו, CNC סופטוור/מסטרקאם, אנטראסט, HP, יבמ, אינטל, אינטרנט סקיוריטי סיסטמס, אינטואיט, מקרומדיה, מיקרוסופט, נטוורק אסושיאייטס, RSA סקיוריטי, סולידוורקס, סייבייס, סימנטק, UGS ו-וריטאס.
ה-BSA החל את פעילותו בישראל בסוף שנת 1997, ומפעיל קו טלפון חם לקבלת מידע בנוגע לשימוש בלתי חוקי בתוכנה, שמספרו הוא 1-800-50-11-11. אתר האינטרנט של BSA הוא www.bsa.org

תאריך:  28/08/2005   |   עודכן:  28/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il