X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וראז נטוורקס
▪  ▪  ▪

וראז נטוורקס, הודיעה כי קיבלה את פרס Frost&Sullivan לשנת 2005 בעבור אסטרטגיית קו המוצרים שלה, המיועדת לספקיות טלפוניה. זו השנה השנייה ברציפות שוראז נטוורקס זוכה בפרס היוקרתי. וראז קיבלה את הפרס בזכות המצוינות שלה והעקביות בה היא הציגה קווי מוצרים חדשים ששיפרו את מעמדה בשוק ואת יכולת התחרות שלה.
היתרון היחסי של וראז הוא ביכולתה להפיק את המקסימום מקו המוצרים שלה ולמנף את המוצרים עם מגוון מחירים, ביצועים ותכונות הנדרשים על ידי השוק. "לאחר בחינה מדוקדקת של תגובות ספקים, לקוחות ומומחים מהתעשייה והשוואת האינפורמציה עם המנויים, וראז דורגה בפסגת קטגוריית קו המוצרים המיועדים לספקיות השירות הגלובליות", אמרה לינדה סטאר, אנליסטית בכירה ב-Frost&Sullivan.
"פתרונות ה-VoIP המקיפים של וראז, הכוללים מתג תוכנה, פלטפורמת שירותים וסדרת Media Gateways, מאפשרים לספקיות השירות להגר בקלות לרשתות IP . בנוסף, וראז מודעת לצרכים השונים של לקוחותיה ומספקת פתרונות גמישים המבוססים על פלטפורמה פתוחה עם תמיכה כוללת".
וראז ידועה כחברה שבאופן עקבי מציעה פתרונות חדשניים המותאמים לצורכי הלקוחות בתעשייה שמשתנה כל הזמן. וראז קיבלה גם את פרס Frost&Sullivan לצוות ניהולי לשנת 2004.
"להיבחר בפעם השנייה ברציפות על ידי גורם מוביל בתעשייה כ- Frost&Sullivan זה כבוד גדול עבורנו", אמר דאג סבלה, נשיא ומנכ"ל וראז נטוורקס. "וראז משתדלת באופן עקבי להציג מוצרים חדשים העומדים בדרישות איכות גבוהות ובמחירים תחרותיים".
סל המוצרים הרחב של וראז כולל את מתג ה- ControlSwitch, פלטפורמת שירותים, משפחת ה-I-Gate ואפליקציות צד שלישי. גמישות הפתרונות של וראז מאפשרת התאמה בין כל אפליקציה לכל ציוד קצה, ברשתות מסורתיות וברשתות מבוססות IP, מעשרות אלפים ועד מיליוני משתמשים. בהתייחס להגדלת קו המוצרים שלה והתאמתו לדרישות הלקוחות, וראז עדכנה לאחרונה את ה-ControlSwitch עם אלמנטים נוספים לניהול מנויים, שירותים וניידות. בבסיסו של המתג של וראז ישנם כ-12 אלמנטים של תוכנה תואמי ארכיטקטורת IMS, המאפשרים ללקוחות החברה מעבר פשוט ל-IMS דרך שדרוגי תוכנה.
אודותFrost&Sullivan
Frost&Sullivan, חברת ייעוץ גלובלית עם ותק של למעלה מ-40 שנה המתמחה בנושא חדשנות אסטרטגית. הניסיון של החברה משלב ייעוץ בצמיחה, ניהול שותפויות וזיהוי הזדמנויות.
Frost&Sullivan משרתת ציבור רחב של לקוחות בתעשייה. בבסיס השירות שהיא מעניקה: ניתוחי שוק, טכנולוגיות, אלקטרוניקה ודמוגרפיה.
אודות וראז נטוורקס
וראז נטוורקס היא ספקית מובילה של מתגים מבוססים תוכנה ופתרונות חיוב לרשתות הטלפון המסורתיות ושל הדור הבא. וראז מספקת פתרונות ליותר מ-700 לקוחות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. החברה מספקת טכנולוגיה של מתגים ומוצרי דחיסה דיגיטליים ומסייעת בידי ספקיות הטלפון לפרוס רשתות של הדור הבא שעוצבו במיוחד לצורכיהן. החברה מיישמת סטנדרטים המבוססים על מתגים ופלטפורמת שערי המדיה הכוללים מערכת ניהול חכמה וגמישות מקסימלית.
וראז נטוורקס נוסדה על ידי ECI טלקום, ארגונט, בטרי וונצ'רס, קלינר פרקינס וביירס, שותפות לוונסון ושותפות נורווסט. בסיסה של וראז בסאן חוזה. בישראל ממוקמים משרדי החברה בפתח תקווה והיא מעסיקה כ-180 עובדים.
אתר החברה:
www.veraznetworks.com

תאריך:  31/08/2005   |   עודכן:  31/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il