"סודוך", רשת דוכני המזון, משלימה בימים אלו מהלך של בנית זהות תדמיתית אשר תאחד את כל סניפי הרשת תחת שפה תקשורתית אחידה.
היקף ההשקעה - 20 אלף דולר.
"סודוך", אשר הוקמה לפני כשלוש וחצי שנים, נהפכה לאחד ממותגי המזון המהיר הפופולאריים באזור המרכז, ולאחרונה התרחבה גם לפריפריה כשהיא מחזיקה בשישה סניפים בתל אביב, הרצליה,ואפקה.
הרשת מתמחה בכריכים וטוסטים המבוססים על נקניקים בלבד.
לתהליך בנית השפה התקשורתית של הרשת נבחר "סטודיו שוקי קוק", אשר אחראי לבנית שפה תקשורתית וגרפית של כמה מהגופים המובילים בתחום המזון המהיר בישראל,ביניהם - שניצל איילה,ציינה טאון ועוד.
לדברי שוקי קוק, בעלים של הסטודיו, "המותג סודוך הצליח לבסס את עצמו במודעות הציבור וליצור קהל לקוחות נאמן ולכן אנו מאמינים כי מהלך טבעי הוא לאחד את השפה החזותית של הסניפים, וליצור זהות אשר תאפשר לבדל אותו בענף המזון המהיר בישראל.
במסגרת המהלך, ישונה העיצוב של סניפי הרשת ויבוסס המותג על צבעי הירוק-אדום, מתוך כוונה להבליט את נושא טריות ואיכות המוצרים.
סטודיו שוק קיים פועל משנת 1973 והוא מתמחה בעיצוב תדמית חזותית מבוססת צילום, וייעוץ תדמיתי מול חברות מובילות בתחום התעשיה והמסחר כגון: מכון היצוא, יורו-פוד,סילבר שדאו, קומידה,טוטנאוור,סייטק ועוד.