X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינטרנט זהב
▪  ▪  ▪

מאות אלפי תלמידים בכל רחבי הארץ גולשים באינטרנט בבית הספר באמצעות חברת smile.biz אינטרנט זהב, אשר מספקת לכ-2,000 בתי ספר ומוסדות חינוך חיבור מהיר לאינטרנט. מוסדות החינוך נהנים מהיציבות של מערכות התקשורת של smile.biz אינטרנט זהב ומתמיכה מקצועית ומהירה בתקלות ברשת הפנימית בבית הספר ובקישוריות. במקביל, smile.biz אינטרנט זהב מציעה פתרון בלעדי לגלישה בטוחה ברשת האינטרנט.
לדברי אריק אלסטר, משנה למנכ"ל smile אינטרנט זהב: "מערכת הגלישה הבטוחה של חברת smile.biz אינטרנט זהב מבטיחה לבתי הספר גלישה בטוחה ברשת האינטרנט, ללא חשש כי התלמידים ייחשפו לתוכן לא ראוי. המערכת מבוססת על פתרון טכנולוגי בלעדי, המשולב עם עבודת מידענות, המגדיר קבוצה של עשרות אלפי אתרים בטוחים לגלישה ומונע לחלוטין גישה לאתרים שאינם מתאימים לילדים ובני נוער".
בתי הספר בכל רחבי הארץ מחוברים לרשת האינטרנט לטובת כיתות המחשבים, כאשר ברוב הרשויות המקומיות בוחר מנהל בית הספר את ספקית האינטרנט שתחבר את בית הספר לרשת האינטרנט. בתי הספר ב - smile.biz אינטרנט זהב מקבלים את כלל השירותים כמו כל הלקוחות העסקיים ונהנים מתמיכה טכנית ושירות לקוחות ייעודיים המתמחים בפעילות ובמתן מענה ללקוחות בתחום החינוך בהתאם לאופי הפעילות הייחודי של המגזר בישראל.
אלסטר מוסיף: smile.biz אינטרנט זהב מפעילה מחלקה ייעודית לתחום החינוך המספקת שירות ותמיכה ייעודיים לתחום זה המאופיין באופי פעילות שונה משאר התחומים במשק הישראלי. התמיכה הטכנית המקצועית של חברת smile.biz אינטרנט זהב בקישוריות לאינטרנט של בתי הספר היא גורם משמעותי לבחירה של כ - 2,000 מוסדות חינוך בקישוריות לאינטרנט דרך חברת smile.biz אינטרנט זהב. במוסדות חינוך, בהם יש משמעות גדולה למהירות התגובה ולפתרון יעיל ופשוט, יש חשיבות גדולה לבחירה בחברה מקצועית, על מוקד תמיכה ייעודי לעסקים".
תחום החינוך של smile.biz מציע לבתי הספר, מלבד קישור מסונן לאינטרנט פתרונות נוספים ייחודיים לבתי הספר וביניהם:
תיק-תק - מערכת בית ספרית ללמידה מתוקשבת וליצירת האתר הבית ספרי. תיק תק סביבה המאפשרת הקמת אתר אינטראקטיבי ודינאמי, תוך שיתוף ושילוב של התלמידים והמורים ביצירת הסביבה הבית-ספרית המתוקשבת.
גלים - סביבה לימודית מתוקשבת, הממלאת את צורכי התלמידים הצעירים ומוריהם ומאפשרת לימוד חוויתי המשלב ידע, הנאה ותקשורת, לצד טיפוח מיומנויות מחשב. התכניות המפותחות באתר מבוססות על תכנית הלימודים ויעדיה, ומעשירות אותה בפעילויות נלוות; כאן יכול תלמיד להכיר את תכני הלימוד באמצעות משימות ומשחקים, ללמוד תחום תוכן נבחר בהנחיית המורה, להתכתב בקבוצות דיון עם עמיתיו בכיתה ובבתי ספר שונים, לשלוח שאלות למומחים או לעשות פעילות מחוץ לרשת המסכמת את תהליך הלמידה.
שירותי מומחה - מחלקת שירותי המומחה של Smile.biz אינטרנט זהב מספקת לבתי הספר הטמעה, תחזוקה ובקרה של מערכות התשתית השונות שברשותם. המחלקה מספקת פתרונות לסל רחב של תחומים. וביניהם מערכות Firewall, מערכות IPS ו-IDS, מערכות Mail Relay וסינון תוכן, פתרונות גיבוי, שרידות וחלוקת עומסים, תחזוקת שרתים בסביבות מיקרוסופט ו-Linux ותחזוקת מערכות VoIP.
המחלקה מציעה שירותים שונים בהתאם לצרכי הלקוח: החל מטיפולי רשת נקודתיים כמו הטמעה או תחזוקת שבר, בנקי שעות ועד להסכמי שירות שנתיים ו מיקור חוץ (Outsourcing) בבתי הספר. לבית הספר ניתנת האפשרות לבחור בין תוכניות שירות שונות בהתאם לשרידות וקריטיות הרשת או המערכת. לבתי ספר בעלי מערכות קריטיות ניתן שירות 7X24.
Data Center - חוות שרתים חדישה ומתקדמת לאחסון (Hosting) מקצועי של שרתי תקשורת ואתרי אינטרנט.
חיוג לחו"ל 015 - החיוג הבינלאומי של Smile.biz אינטרנט זהב באמצעות 015 מאפשר לבתי הספר לחייג ללמעלה מ - 250 יעדים שונים הפזורים ברחבי העולם.
תקשורת נתונים - קישוריות על גבי כל סוגי התשתיות, קישוריות בין סניפים (IP VPDN+), תקשורת בינלאומית (MCI UUNET), תקשורת אלחוטית, פתרונות VoIP ועוד.
אבטחת מידע - FW, אנטי וירוס, IDS/IPS, מוצרים משולבים, שרותי ייעוץ, מבדקי חדירה, סקרי סיכונים ועוד.

תאריך:  06/09/2005   |   עודכן:  06/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il