X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וראז נטוורקס
▪  ▪  ▪

Cable & Wireless בחרה בפתרון משותף של וראז, Verso Technologies ו-IP Unity לשירותי Pre-paid מבוססי IP
הפתרון המשותף מציג ארכיטקטורה פתוחה ויציבה, ראשונה מסוגה באמריקה הלטינית.
וראז נטוורקס, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות packet telephony לספקיות תקשורת, הכריזה יחד עם החברות Verso Technologies ו-IP Unity, יצרניות אפליקציות לרשתות IP, על התקנה של פתרון שירותי pre-paid מתקדם ללקוחות פרטיים ועסקיים של חברת Cable & Wireless.
התקנה זו משרתת 600,000 מנויי pre-paid בפנמה, בחיוג מהבית ובאמצעות כרטיסי חיוג. הפתרון האינטגרטיבי שמספקת וראז כולל את מתג ה- ControlSwitch, שער המדיה I-Gate 4000 PRO ופלטפורמת שירותים.
בנוסף, כולל הפתרון את פלטפורמת השירותים I-Master של Verso, שרת המדיה Mereonװ 6000, Mereon Applications Server, ואפליקציית מענה קולי אינטראקטיבי (IVR) של IP Unity.
בין היתר, יוכלו מנויי Wireless& Cable ליהנות משירותים כגון: שירותי pre-paid וגישה לאינטרנט בבתים ובמוקדים ציבוריים, שירותי תזכורת, שירותי אודיו, אפליקציות שמיועדות להצבעה ולתחרויות, קמפיינים שיווקיים ייחודיים וחידוש שירותי לקוח דרך פתרון IVR. שירותים אלה יהיו נגישים למנויי קווים נייחים, למנויי ADSL ולמנויי כרטיסי החיוג של Cable & Wireless. זהו פתרון חדשני וראשון מסוגו באמריקה הלטינית.
נפחי השיחות בשירותים אלה, כבר עברו את רף ה- 60,000 בשעות העומס (BHCA) והם ממשיכים לעלות, תוך הוכחת יציבות הפתרון וגמישותו. בשוק התחרותי של דרום אמריקה, בו לקוחות רבים נדדו לשירותי pre-paid של טלפונים סלולריים בשל תוכניות תמחור נוחות, הצליחה Cable & Wireless, באמצעות הפתרון החדשני, להפוך את מגמת השוק ולהגדיל את מספר המנויים בתשתיות הקוויות שלה.
"זוהי דוגמה נוספת לגמישות ה-ControlSwitch של וראז ולאופן שבו ספקי השירותים יכולים למנף את אפשרויות ההרחבה של הפלטפורמה על מנת לשלב שירותים ברשתות שלהם", אמר קרלוס לינארס, סמנכ"ל מכירות לדרום ומרכז אמריקה בוראז. "שילבנו על פי דרישת הלקוח אפיונים ייחודיים ואופציות תשלום יומיות, שבועיות או על בסיס מכסת דקות, כדי לסייע לספקי הטלפוניה להגביר את נאמנות הלקוח וליצור הכנסות נוספות. אלמנט זה קריטי לשימור הלקוח ולהבטחת הכנסה".
אודות וראז נטוורקס
וראז נטוורקס היא ספקית מובילה של מתגים מבוססים תוכנה ופתרונות חיוב לרשתות הטלפון המסורתיות ושל הדור הבא. וראז מספקת פתרונות ליותר מ-700 לקוחות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. החברה מספקת טכנולוגיה של מתגים ומוצרי דחיסה דיגיטליים ומסייעת בידי ספקיות הטלפון לפרוס רשתות של הדור הבא שעוצבו במיוחד לצורכיהן. החברה מיישמת סטנדרטים המבוססים על מתגים ופלטפורמת שערי המדיה הכוללים מערכת ניהול חכמה וגמישות מקסימלית.
וראז נטוורקס נוסדה על ידי ECI טלקום, ארגונט, בטרי וונצ'רס, קלינר פרקינס וביירס, שותפות לוונסון ושותפות נורווסט. בסיסה של וראז בסאן חוזה. בישראל ממוקמים משרדי החברה בפתח תקווה והיא מעסיקה כ-180 עובדים.
אתר החברה: www.veraznetworks.com
אודות Verso Thechnologies
Verso היא ספקית מובילה של אפליקציות תקשורת של הדור הבא לספקי תשתיות, ספקי שירותים וארגונים המבקשים להוריד את עלויות תשתיות התקשורת שלהם תוך שיפור השירותים הניתנים, על מנת לשמור על רמת תחרותיות גבוהה.
אודות IP Unity
IP Unity היא מובילה בתחום אספקת שרתי מדיה לספקי תשתיות, שרתי אפליקציות ואפליקציות מולטימדיה בזמן אמת על גבי רשתות IP ו- TDM. פתרונות החברה מסדרת Mereon™ הם בעלי ארכיטקטורה פתוחה ומודולרית המאפשרים לספקי שירותים להתקין בקלות ובמהירות החל משירותי מידע פשוטים תומכי מדיה וכלה בתקשורות אישית רב-אופנית (multi-modal) מורכבת.

תאריך:  06/09/2005   |   עודכן:  06/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il