יואב פרידור מונה לסמנכ"ל בגיתם BBDO וינהל את אחד מה-SBU'S. מהלך זה הוא חלק מהשינוי האירגוני העובר על גיתם במסגרתו המשרד מחולק לשני SBU - יחידות עבודה הטרוגניות המשלבות תקציבאים, פלנרים וקריאטיב, הנותנים מענה כולל ללקוח. ומנוהלים על-ידי סמנכ"ל.
SBU אחד מנוהל על-ידי מיכל דבורצקי ואילו השני ינוהל על-ידי יואב פרידור.
פרידור עבד בעבר בפובליסיס אריאלי כסופרוייזר ובנטויז'ן כסמנכ"ל שיווק. במסגרת תפקידו באריאלי טיפל בתקציבי גלידות נסטלה , בירה קרלסברג, המשביר לצרכן, מועדון ביי אנד בונוס, מנגו ועוד.
במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק בנטויז'ן ניהל תחת אחריותו את כלל הפעילות השיווקית של החברה על כל תחומיה - כולל אינטרנט, תקשורת בינלאומית, סחר אלקטרוני, תוכן ועוד. כמו כן היה אחראי על הפעילות השיווקית של חטיבות נטויז'ן, נטויז'ן ביזנס, נענע ונטאקשן.
לדברי מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם BBDO "אני שמחה על הצטרפותו של יואב למשרדנו, הוא מביא עימו נסיון רב ויכולת הן בהבנת צרכי הלקוח, הן בהכרת עולם הפרסום והשיווק והמון נסיון בניהול. אני מאחלת לו בהצלחה בתפקיד".
אומר פרידור "אני שמח לחזור לשוק הפרסום ולהצטרף לגיתם BBDO ולהיות חלק מתנופת העשייה והיצירה במשרד. אני מרגיש שהנסיון הרב שלי בנטוויז'ן יאפשר לי להבין טוב יותר את הלקוחות ולענות על צרכיהם".
לפרידור תואר שני ב-MBA שיווק.