ניצן ישראלי, מנכ"ל "מכוורת יד מרדכי" הודיע היום על כניסה למעדן 100% פרי.
החברה ממשיכה את הפריצה לתחומים וקטגוריות חדשות תחת המותג "יד מרדכי" והקונספט "כשהטבע מחזיר אהבה" ונכנסת למעדן 100% פרי בקטגורית הקונפיטורות, בנוסף לקטגוריית הדבש ושמן הזית.
ההשקעה הכוללת בקטגוריה החדשה עומדת על כ-1 מיליון ש"ח שקל.
לדברי ניצן ישראלי: "יד מרדכי מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום חדש של מעדן 100% פרי, זאת בהמשך לאסטרטגיה של החברה, כי "יד מרדכי" תשמש כמותג מטריה לתחומים הקרובים לטבע, היוצרים חוויה של קירבה בין האדם לטבע. הבחירה להיכנס לקטגוריה זו נובעת מהתפתחות קטגוריית הקונפיטורות, שהשקנו ביולי אשתקד, ונתח השוק עומד כיום על 9% כספי (חצי שנתי 2005)."
ישראלי הוסיף כי ההשקעה הכוללת במהלך עומדת על כ-1 מיליון ש"ח והמהלך יכלול קמפיין עיתונות נרחב במגזר הכללי, שקופית חסות במגזר הרוסי וכן פעילות קידום מכירות ענפה בנקודות המכירה.
חגית חושן, מנהלת השיווק של יד מרדכי ציינה כי "החדירה לשוק מעדן 100% פרי נובעת מהצמיחה החיובית של שוק הקונפיטורות לעומת הירידה של שוק הריבות. הטעמים של מעדן 100% פרי הנם תות, משמש ופירות יער וזאת בהתאם לטעמים המועדפים על הקהל הישראלי (נילסן). עוד ציינה חושן כי הצריכה לנפש של קונפיטורות בישראל הינה נמוכה: בעוד שבישראל היא עומדת על 350 גר' בשנה, בארה"ב היא עומדת על 772 גרם ובצרפת היא אף מגיעה ל- 3.5 ק"ג. הנתונים הללו מצביעים על הפוטנציאל לגידול הטמון בשוק המקומי. חושן אף הוסיפה כי הצרכן הרוסי הנו בולט בקטגוריה: אחוז חדירה של כ- 90% במגזר הרוסי אל מול % 52 במגזר הכללי.
על מעדן 100% פרי של יד מרדכי
מעדן 100% פרי הנו מוצר המכיל חתיכות פרי ומיוצר על-ידי בישול פירות טריים, ללא תוספת סוכר ומכיל 100% פרי. הקונפיטורה לעומת זאת, עשויה מפירות המבושלים עם סוכר, המכיל לפחות 45% פרי וכולל חתיכות פרי גדולות ומרקם עשיר, לעומת ריבה המכילה 35% פרי ועשויה ללא חתיכות פרי ובעלת מרקם קרוש.
למה יד מרדכי - מעדן 100% פרי? כי הוא: ללא תוספת סוכר, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ועם 0% שומן. המוצר מוצע ב-3 טעמים: תות, משמש ופירות יער והוא מהווה תוסף בריא ומתוק עם מגוון שימושים: כתוספת ליוגורט, עוגות, פנקייק, אכלה בכפית, בישול וכד'.
מעדן 100% פרי של יד מרדכי משווק באריזת 250 גרם וניתן להשיגו בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה הפרטיות ברחבי הארץ.
מחיר לצרכן אחיד לכל טעמי הסדרה: 14.95 שקל.