X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בבילון
▪  ▪  ▪

חברת בבילון הישראלית, מובילה עולמית בתוכנות תרגום ואחזור מידע הודיעה כי מספר המשתמשים הרשומים של Babylon-Pro, תוכנת הגישה למידע ולתרגום בלחיצה אחת, הגיע למספר שיא של 30 מיליון.
בבילון, אשר הוקמה בשנת 1997 סביב פיתוח של תוכנה לתרגום ומידע מציעה מילונים ב-13 שפות המתעדכנים כל העת. תוכנת בבילון משווקת ב - 215 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. החברה רשמה בימים אלה שיא של כ - 30 מיליון משתמשים רשומים, אליהם מתווספים מדי חודש כ-350,000 משתמשים חדשים.
לדברי אלון כרמלי, סמנכ"ל השיווק בבילון, "בבילון גאה במספר המתמשים הרשומים. אין ספק שמדובר באבן דרך היסטורית אשר מסמלת את התקדמותנו בבניית בסיס משתמשים מסיבי, אך יחד עם זאת אנו ממשיכים לשפר, לשדרג, ולהוסיף תכנים לכלי שבבילון מציעה, ובכך הופכים את המילון לכלי שימושי יותר, לאנשים רבים יותר, במגוון מדינות רחב יותר".
עוד הוסיף כרמלי כי למרות שמספר המשתמשים הרשומים של בבילון חשוב מאד לחברה, השימוש בתוכנה בפועל הוא נתון חיוני לא פחות. "משתמש בבילון טיפוסי מפעיל את בבילון בלחיצה, פי 10 פעמים יותר מאשר כל כלי מקביל המאפשר גישה לעיון בתוכן", ציין כרמלי.
תוכנת Babylon-Pro מאפשרת למשתמשים גישה קלה ומהירה למילונים ומידע, להמרות מטבע למידע רלבנטי באופן מיידי, בלחיצת עכבר. לחיצה על כל מונח בכל יישום מציג תוצאות ממסד הנתונים הרחב של בבילון, הכולל מילונים ב-60 שפות שונות ומעל אלף אגרוני מונחים (מונחונים).
אסטרטגיית Premium Content של בבילון פורסמה ביולי 2003, וכללה איתור אפשרויות לשותפויות עם חברות הוצאה לאור בינלאומיות של מילונים, מונחונים ואנציקלופדיות איכותיים, כדי להעניק למשתמשים תוכן נוסף בלחיצה אחת. כיום מציעה בבילון למעלה מ-40 כותרות תוכן בזיווגי שפות רבות של חברות הוצאה לאור מרחבי העולם כגון,Oxford , Larousse, Taishukan, Van Dale, Langenscheidt, Melhoramentos ועוד.
אודות בבילון
חברת בבילון הינה ספק מוביל של פתרונות גישה למידע בלחיצה אחת. ספינת הדגל של בבילון היא תוכנת Babylon-Pro, יישום שולחן עבודה המספק תרגומים, המרות ומידע בלחיצה אחת. בבילון השתמשה בטכנולוגיה שלה המוגנת על-ידי פטנט, במערכת משולבת של שרת ולקוח, Babylon-Enterprise, המעניקה ללקוחות עסקיים פלטפורמה מאוחדת לאיחזור מיידי של מידע קריטי ממערכות מידע של חברות.
לקוחות בבילון כוללים מליוני משתמשים פרטיים, כמו גם חברות תעשייתיות מובילות כגון:Avnet, BASF, Daimler Chrysler, Ericsson, Ernst & Young, Eurocontrol, Fujitsu Siemens, Gillette/Braun, IBM, John Deere, Lufthansa, Motorola, Nestlé France, Océ, Petrobras, Philips, UBS, Xerox, ועוד.
בעלת מניות עיקרית בבבילון היא חברת Reed Elsevier Ventures, זרוע היזמות של Reed Elsevier (LSE: REL, NYSE: RUK) ו - Formula Vision Technologies , חברת בת של Formula Systems (NASDAQ: FORTY).
למידע נוסף, בקר באתר האינטרנט של בבילון: www.babylon.com

תאריך:  12/09/2005   |   עודכן:  12/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il