12/9/05רועי רותם סמנכ"ל השיווק חב' כרמית מוסר כי בתחרות "כוכב ישראל 2005 " שהתקיימה בימים אלה מטעם התאחדות התעשיינים ומכון האריזה והעיצוב הישראלי זכתה אריזת "אגו BLACK&WHITE" של "כרמית" שעוצבה על-ידי "מאש בניית מותגים" בפרס כוכב ישראל 2005.
במסגרת התחרות שבה השתתפו עשרות חברות ישראליות זכתה אריזת "אגו BLACK&WHITE" של "כרמית הראשון בעיצוב בקטגוריית המזון בפרס על העיצוב המיוחד. הזכייה מאפשרת לכרמית להמשיך להתמודד בתחרות העיצוב העולמית ה"WORLD STAR".
לדברי רועי רותם: "אריזת "אגו בלאק אנד וויט" מהווה חלק חשוב ביותר במוצר ולכן השקענו 50 אלף שקל בפיתוחה. האתגר הגדול היה להעביר דרך האריזה את ערכי המוצר תוך כדי פנייה לקהלי יעד שונים וביצירת ערכים ועולם תוכן רלוונטי לקבוצות הצרכנים השונות. לדבריו: השקת המוצר בעיצובו המיוחד וברמתו הגבוהה הם חלק מתפישת כרמית החדשה ,השמה דגש על חדשנות, מקוריות ואיכות, ולפיכך מקפידה להביא לשוק חידושים מעת לעת.
יהודית כלימיאן,המנהלת הקריאייטיבית בחב' "מאש BRANDING ": "בבניית הקונספט העיצובי יצאנו מהמוצרים ומהניגודיות בצבעים ובטעמים שלהם כדי לבנות קונספט הבנוי על קונטרסטיות ועל משחקי שחור ולבן ,אור וצל,קרוב ורחוק.
דווקא המינימליזם והניגודיות הבסיסית של שחור מול לבן בולט במדפים על-רקע הצבעוניות הרבה הנהוגה בקטגוריית הבונבוניירות.
קונספט ייחודי זה הוא רחב ועמוק דיו כך שהוא יאפשר לכרמית מרחב פעולה גדול בקטגוריה במגוון מוצרים והצעות לצרכן.
מחברת "כרמית" מדווחים כי המוצר זוכה להצלחה רבה בקרב הצרכנים ומדגישים שישנה עלייה חדה לקראת החגים.
"אגו בלאק אנד וויט" - הינו מארז כפול ומהודר בעיצוב עדכני בצבעי שחור לבן המהווה מתנה מושלמת לחג, המוצר איכותי בעל ידית נשיאה מעוצבת ונוחה המכיל 2 טעמים - צימוק מצופה בשוקולד מריר ועליו אבקת סוכר לבנה ופקאן סיני מצופה בשוקולד חלב ועליו אבקת קקאו כהה .