במהלך חודש אוגוסט, פעל פורטל "mamy” לשינוי פני שוק צריכת החיתולים בארץ באמצעות החלת שרות מנוי חיתולים.
פעילות הפורטל לקידום הרעיון התבצעה במישור ההסברתי על-גבי אתר האינטרנט
www.mamy.co.il, באמצעי התקשורת וסקר שנערך בקרב קהל ההורים לפעוטות הגולשים בפורטל.
תוצאות הסקר: מבין 1329 נשאלים, 44% הצביעו כי ישתמשו בשרות ללא כל ספק, 49% אחוזים ציינו כי השימוש בשרות מותנה במחיר ואילו 7% מהנשאלים לא מעונינים להשתמש בשרות מנוי לחיתולים כלל.
אורנה מלכי לבנה, עורכת הצרכנות בפורטל: "גם הצרכן וגם היצרן ייהנו מהרעיון שבבסיסו הוזלת החיתולים לצרכן, הורדת עלויות מכירה הפצה ואריזה ליצרן, והבטחה ללקוח נאמן לזמן ארוך באמצעות מנוי.
המנוי ניתן יהיה למימוש באמצעות ספר קופונים, או שרות משלוח חד חודשי של חיתולים לבית הלקוח בדומה לשרות המים המינרליים".
בתגובה לתוצאות הסקר ופעילות ההסברה של פורטל "mamy” נמסר מ"חוגלה קימברלי" -משווקת חיתולי "האגיס" ו"טיטולים", ומטעם משווק מוביל נוסף, כי מהלך ליישום שרות מנויים נבחן בימים אלו, ובהתאם לתוצאות, יוחל השירות כבר במהלך 2006.