X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם orange
▪  ▪  ▪

orange עולה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי לרגל הזכיה במדד השירות של גלובס ומרקטסט.
סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של orange, ציון גינת, מסר "orange מודה ללקוחותיה על הבעת האמון החוזרת. אנו שמחים ביותר על המובילות בסקר ומבינים כי כל הישג מציב בפנינו רף גבוה יותר של אחריות ומחויבות ללקוחותינו. נמשיך בדרכנו להוביל את שוק התקשורת האישית בישראל באיכות השירות ולפעול ככל שביכולתנו ליצירת פתרונות שירות חדשים העונים לצורכיהם המשתנים של הלקוחות, בגישה שיווקית אחרת ובחדשנות טכנולוגית, תוך קביעת סטנדרטים חדשים המובילים את שוק התקשורת לשיאים חדשים".
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange הוסיפה, כי "כל פעילות שיווקית, מושקעת וחדשנית ככל שתהיה, מתבססת על מימד השירות ויכולת ההקשבה ללקוח, ולמידה מקרוב של צרכי הלקוחות מאפשרת את ההתאמה המכסימלית לדרישותיהם, של תוכניות, שירותים ותכנים."
orange עולה היום בקמפיין, בו היא מודה ללקוחותיה על האמון שנתנו בה, לרגל הזכייה במקום הראשון ב"מדד השירות" שפרסם השבוע עיתון גלובס. לפי מכון המחקר שערך את הסקר, מרקטסט, מובילה orange עם ציון משוקלל של 7.6 לעומת 7.1 - הממוצע בענף. עוד מובילה החברה בשביעות הרצון של לקוחותיה - 88% מהם אמרו כי הם שבעי רצון מהחברה. מבין הפרמטרים שנבדקו, בולטת במיוחד מידת הנכונות להמשיך ולהשתמש בשירותי פרטנר והמלצה לחברים להצטרף לשירותיה - 86.3% מלקוחות orange מביעים נכונות גבוהה וגבוהה מאד להמשיך ולהשתמש בשירותיה.
הקמפיין, "שירות ברמה שלא הכרת", שהוכן על-ידי משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחי, בו רואים יד של ילד רושמת עם גיר על לוח את המילה "listen", עולה בטלוויזיה ובעיתונות עם המסר "לתת שירות - זה קודם כל להקשיב".
משרד פרסום - שלמור, אבנון, עמיחי
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב: צור גולן, ארטדיירקטור: אורי דגן, קופירייטר: עמית גל, סופרוויזרית: שירלי אושיה, תקציבאית: ענבל מור, מפיקה: שירה רובס, פלנרית: הילה תמיר, צלם: אופיר קדמי,
צלם סטילס: רון קדמי, חברת הפקה: פרדיסו

תאריך:  15/09/2005   |   עודכן:  15/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il