X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי
▪  ▪  ▪

בנק לאומי בריטניה הודיע על מינויו של מר אנטואן בורדליי (Antoine Bordelais) לראש החטיבה לבנקאות הפרטית, כאחראי לניהול השקעות הבנק, וכחבר הנהלת הבנק.
מינוי זה הוא המשך יישום ההחלטה האסטרטגית של הבנק, להרחיב את פעילות הבנקאות הפרטית בין היתר באמצעות רכישות ומיזוגים, פעילות אשר גדלה בשנים האחרונות באופן משמעותי - למעלה מ-20% גידול שנתי בנכסי לקוחות פרטיים.
מר בורדליי מביא עימו ניסיון רחב בניהול ופיתוח עסקים בינלאומיים בתחום הבנקאות הפרטית בנוסף לוותק של 18 שנים בניהול ופיתוח עיסקי בנקאות פרטית בסקטור האירופאי. מר בורדליי מגיע מקבוצת Capital Partners לונדון, בה ניהל את חטיבת הבנקאות הפרטית ואת תיק נכסי הלקוחות.
בחודש פברואר 2005 רכש בנק לאומי בריטניה את Riggs Bank & Trust Company (Channel Islands) Limited באי ג'רסי, ופעילויות בנקאיות נוספות של Riggs Bank N.A בלונדון. בנק לאומי בריטניה השלים מאז בהצלחה את מיזוג הפעילות הבנקאית של הבנק שנרכש לתוך חברת הבת הבנקאית שלו, לאומי ג'רסי, ומצוי עתה בשלבי מיזוג של פעילות הנאמנות של הבנק שנרכש לתוך חברת הנאמנות שלו בג'רסי.
הרכישה הנ"ל כולל קליטת כוח האדם המקצועי שלו, איפשרה הרחבה של מגוון המוצרים והשירותים הניתנים על-ידי הבנק, נתנה גישה לפלחי שוק חדשים, ומהווה בסיס איתן להמשך צמיחה והתרחבות מואצים.
מנכ"ל בנק לאומי בריטניה מר ברוך לדרמן, אמר: "אנו מברכים על הצטרפותו של אנטואן לצוות שלנו בבנק לאומי בריטניה, זאת כחלק מההחלטה האסטרטגית להרחיב את עיסקי הבנקאות הפרטית. הידע והניסיון שלו בתחום, יחד עם המסורת הטובה של הבנק בניהול קשרי לקוחות, יסייעו לנו להרחיב באופן משמעותי את עיסקי הבנקאות הפרטית".
בנק לאומי יו. קי. עם נוכחות של כ-100 שנה בבריטניה, מספק שירותים פיננסיים ללקוחות בריטיים ובינלאומיים באמצעות המשרד הראשי בלונדון, סניף במנצ'סטר, וחברה בנקאית באי ג'רסי - בנק לאומי ג'רסי וכן חברה לנאמנות באי ג'רסי - Leumi Offshore Trust Corporation Limited.
מנהלי הלקוחות בבנקאות הפרטית מציעים יעוץ בתחום ניהול השקעות וכן מגוון נרחב של פיקדונות וחשבונות השקעה, הכוללים מוצרים מובנים. כמו כן ניתנים שרותי FOREX, Money Market ונגזרים לצורך ביצוע עסקאות גידור.
הפעילות העסקית העיקרית של הבנק כוללת מימון סחר בינלאומי עם התמחות מיוחדת בסחר עם ישראל, מימון לנדל"ן למסחר ולמגורים בבריטניה, מימון למגוון פעילויות עיסקיות ומימון של תחום המדיה, בעיקר הפקות קולנוע וטלוויזיה, תחום בו צבר הבנק ניסיון רב. בנוסף, הבנק מתמחה במתן שירותי בנקאות פרטית מקומית ובינלאומית.

תאריך:  15/09/2005   |   עודכן:  15/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il