X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ביטוח המשכנתאות EMI
▪  ▪  ▪

חברת ביטוח המשכנתאות המובילה בישראל EMI מקבוצת AIG קבוצת הביטוח הגדולה בעולם, עולה בקמפיין פרסום משותף עם בנק טפחות - מזרחי במטרה להסביר לציבור את היתרונות הגלומים ברכישת דירה או בית באמצעות משכנתא במימון גבוה של עד 95% בה נזקק הרוכש לסכום התחלתי קטן ביותר לצורך הרכישה.
הקמפיין יעלה בשלב הראשון לשבועיים בכעשרה אתרי אינטרנט בהשקעה של למעלה מרבע מיליון שח'.
מטרת הקמפיין החדש של EMI, לחשוף ולהסביר לציבור את כל היתרונות הגלומים ברכישת דירה למגורים או להשקעה באמצעות משכנתא במימון גבוה בה הבנק מממן עד 95% ממחיר הנכס. במשכנתא זו הרוכש נזקק להשקיע הון עצמי קטן ביותר של 5% בלבד. הקמפיין הנערך בשיתוף עם בנק טפחות - מזרחי, מוכיח לזוגות ומשפחות בעלי יכולת החזר מתאימה, כי ניתן להפוך מיד ובקלות לבעלי נכס למגורים או להשקעה, בתוכנית החזר נוחה ביותר ולטווח ארוך.
לדברי סמנכ"ל השיווק החדש של EMI יורם אביגד, המכשיר הפיננסי אשר מממן הבנק עד 95% ממחיר הנכס ולשנים רבות, יכול בקלות להוות תחליף לתשלום שכר דירה ובעזרתו יכולים הלקוחות הפוטנציאלים להפוך מיד לבעלי דירה או בית. התוכנית תותיר בידם את הונם העצמי לצורך מימון לימודים, רכישת ריהוט ואבזור לביתם החדש, לצורך רכישת רכב או לצורך פתיחת תוכנית חסכון לילדים או לנסיעה לחו"ל. גם אלה המבקשים לרכוש נכס נדל"ני כהשקעה לעתיד לא נזקקים כמעט להעמדת הונם העצמי והם ישתמשו בשכר הדירה שיגבו מהנכס, לתשלום ההחזר החודשי. מיותר לציין ששיטה זו של מימון גבוה ("מינוף") מקובלת מאד בעולם העסקים ובעיקר בענף הנדל"ן.
הקמפיין יעלה בניהולה של חברת אינטראקטיב מקבוצת צרפתי שטרנשוס זמיר EORO
EMI מקבוצת AIG העולמית, משרתת כיום למעלה מ-20,000 לקוחות באמצעות כל הבנקים בישראל והיקף עסקיה למעלה מ-7.5 מילארד שח'.

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il