X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרליין
▪  ▪  ▪


קרליין יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש בהשקעה כוללת של כ-8 מיליון שקל.
מטרת המהלך - בידול וחידוד מיצוב אישיות המותג קרליין כמותג ערכי ואיכותי חד ברור ונחשק והשקת סדרות מוצרים חדשות תוך מתן דגש על השילוב הדרמו-קוסמטי של קרליין המשלב את הפן המדעי של אגיס בפן הקוסמטי של קרליין.
מובילה מהלך רענון כל מוצרי האיפור והטיפוח תחת תפיסת המעטפת: "The look of Love Effect" היוצא מהתובנה לפיה אישה נראית במיטבה כאשר היא מאוהבת... ולקרליין הטכנולוגיה לאפשר לכל אישה בכל גיל להראות מאוהבת!
  • תחום טיפוח הפנים עובר מתיחת פנים צרכנית ומדעית - חידושים מדעיים דרמטולוגיים מהפכניים ,מיפוי המוצרים על-פי צרכי העור המשתנים,ואריזות יוקרתיות מובילים את המהלך שיכנס את כל סדרות הטיפוח תחת מטריית הטיפוח - "Skin Perfector".
המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בכיכובה של יוהנה האוז - הזוכה בתוכנית "America Next Top Model".
אלחנן שקד, מנכ"ל קרליין: "בשוק תחרותי בו מתמודדים שחקנים בינלאומיים חזקים, קרליין מתמודדת כבר שנים בהצלחה על ליבה וכיסה של הצרכנית הישראלית וזאת בזכות מהלכים וחשיבה אסטרטגית שנותנת מענה לצרכי השוק תוך הצגת חדשנות, מתן דגש על טכנולוגיה עדכנית והצגת חידושים הנמצאים בחזית המדע הדרמו-קוסמטי והתאמה למגמות אוניברסליות בתחום..."
חברת קרליין משקיעה כ-8 מיליון שקל במהלך המהווה את אחד ממהלכי השיווק הגדולים שנעשו בחברה בשנים האחרונות - מיתוג מחדש של המותג כולו שיובל בעיקרו על-ידי קטגוריות האיפור והטיפוח לפנים. המהלך כולל חשיפת האסטרטגיה השיווקית באמצעות קמפיין תדמיתי ומוצרי רחב היקף, השקת סדרות חדשות ורענון כל אריזות המוצרים.
את המהלך ילווה כאמור קמפיין רחב היקף בכל אמצעי המדיה בכיכובה של יוהנה האוז שזכתה בתוכנית הפופולארית "אמריקה נקסט טופ מודל" בהנחייתה של טיירה בנקס, פעילות BTL בנקודות המכירה וחיבור כל זרועות החברה ושותפיה הקמעונאים למהלך.
איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק בקרליין מסבירה כי: "בחרנו בקונספט "The Falling In Love Effect" - קרליין מעניקה לך מראה של אישה מאוהבת ורותמת את המדע ליצירת האפקטים הויזואליים של ההתאהבות, מתוך ההבנה האוניברסלית כי אישה מאוהבת נראית פשוט במיטבה.
"בחרנו בקונספט "The look of love" - קרליין מעניקה לך מראה של אישה מאוהבת ורותמת את המדע ליצירת האפקטים הויזואליים של ההתאהבות, מתוך ההבנה האוניברסלית כי אישה מאוהבת נראית פשוט במיטבה.
קיבלנו החלטה אסטרטגית למצב את המוצרים מיצוב מותגי חד, ברור ונחשק, וזאת לצד השקת מוצרים חדשניים אותם תרצה כל אחת לנסות,תוך הדגשה ביסוס הפן המדעי של קרליין".
לדבריה: על-מנת להעביר את הרעיון לצרכנית, אימצה קרליין שפה פרסומית חדשה שתלווה את כל המסרים התקשורתיים.
בתחום טיפוח הפנים, מורכב מהלך המיתוג משני נדבכים מרכזיים: מסר מעטפת מותגי ומיפוי אסטרטגי קטגוריאלי. אימוץ קונספט ייחודי-קרליין מעניקה לך מראה מאוהב, "The look of love"- אשר יבוא לידי ביטוי בבניית שפה תקשורתית עוטפת מותג על-מנת לבטא את הרעיון, הן ברמת התקשורת "מעל לקו" (פרסום) והן על-ידי ביצוע מהפך ויזואלי באריזות המוצרים, באופן מיפוי המוצרים על-פי תועלות וצרכים ובאמצעות חלוקת הסדרות השונות על-פי חלוקה גילאית. מיתוג כל מוצרי הטיפוח תחת מטריית הקטגוריה "Skin Perfector".
בתחום טיפוח הפנים ימותגו כל המוצרים תחת השם "Skin Perfector" כאשר המסר המוביל הינו שילוב של הידע הביולוגי המתחקה אחר פעילות הגוף והעור, עם חומרים חדשים המהווים פריצת דרך בתחומי טיפוח העור ובהתאמה לגיל העור ולמצבו.
משפחת SKIN PERFECTOR הינה משפחת מוצרי טיפוח פנים חדשנית ביותר, המנצלת את הגילויים המדעיים האחרונים הקשורים לשיפור תפקוד העור ומראהו, ומשלבת את הטכנולוגיות והמרכיבים החכמים ביותר, היודעים לפצות את העור על מה שהוא מאבד עם השנים.
משפחת SKIN PERFECTOR בחלוקה לשבע סדרות טיפוח בחלוקה גילאית ובהתאם לצרכי העור המשתנים בתחנות החיים השונות.
בבסיס הבניה לסדרות, חשיבה מקפת על טיפוח הפנים הנדרש בכל גיל ולכל סוג עור על-מנת להציע פתרונות הנמצאים בחזית המדע באופן הבהיר, הידידותי והנדרש ביותר לכל אישה בכל גיל.
לדברי שטרסמן: "ממחקרי שוק שעשתה קרליין עולה כי כיום קיימים על המדף יותר מדי מוצרים ופחות מדי פתרונות, כאשר אין בידול מספק על המדף והסדרות דומות אחת לשנייה. עוד עלה במחקרים כי קיים מחסור במוצרים לגילאי 20+ ו - 30+ וקיים צורך לאריזות עכשוויות וקוסמטיות יותר וצורך במוצרים כמו מסיכות לחות, קרמים עם מקדם הגנה ועוד".
לדברי אלחנן שקד: "על-מנת לענות על צרכים אלה החלטנו לבצע חלוקה גילאית של המוצרים בהתאמה למגמת השוק הקיימת בעולם כיום ועיקרה מעבר לשפה של פניה מבודלת לקהלים שונים בעלי צרכים שונים, כאשר בכל סדרה תהיה משפחה שלמה של מוצרים ויתרונות חדשים בתחום מוצרי הניקוי לפנים".
כחלק ממהלך המיתוג יתבצע שינוי כל אריזות המוצרים תוך בניית קו עיצוב בולט, אחיד ואופייני אשר יאפשר ללקוחה לזהות מהר ובאופן ברור את מוצרי "קרליין" על המדף. כל קטגוריה מאופיינת ב"קשת" ובצבע אופייני ובעיצוב המוצרים הושם דגש מיוחד על נראות יוקרתית, עיצוב ארגונומטרי וקלות בחירה במדף של מוצרים מתאימים לכל גיל וסוג עור. הביטוי הראשון לאסטרטגיה זו תוקשר שיווקית בהשקת משפחת מוצרי המייק אפ החדשה של קרליין, ויבוא לידי ביטוי בהשקה הקרובה של כל משפחת טיפוח הפנים.
משפחת טיפוח הפנים, הנעטפת על-ידי קונספט המעטפת של skin perfector , כאשר הקו הפרסומי והתקשורתי של קרליין יכלול ביטוי לאסטרטגיה במדף, בכל התקשורים והנראויות של המדף בפורמט פרסומי (גריד קבוע) לקטגוריות השונות וכמובן במדיה.
את הפעילות הפרסומית מובילה הפרזנטורית של קרליין, יואנה האוז, זוכת תוכנית הריאליטי האמריקנית America next top model.
קרליין צפויה להשקיע במהלך כ-8 מיליון ש"ח, מעבר להשקעות שהושקעו הן בכסף והן בשנות אדם בפיתוח המוצרים ובהבאת המוצר הנכון ביותר לצרכניות באפליקציה ובמפרט והמרקם הנכונים ביותר.
השינויים במוצרי הטיפוח יתאפיינו במעבר לצנצנות ובקבוקים יוקרתיים ו"קוסמטיים" יותר עשויים מזכוכית וכן באריזות חדשות יוקרתיות וקוסמטיות יותר.יהיה בידול בולט יותר בין הסדרות, כאשר לכל סדרה יהיה מסר מרכזי אחד וכן תהיה חלוקת מוצרים לקבוצות גיל ויושקו מוצרים חדשים.
מוסיף שקד: "כינוס כל המוצרים תחת מטרייה מותגית אחת שמסריה הפרסומיים והשיווקיים אחידים תביא להעצמת כוחו של המותג על המדף ולבידולו".
קבוצות הגיל מחולקות על-פי עשורים החל מ15+ ועד 50+, כאשר בנוסף ישנה קבוצה של מוצרי ניקוי לפנים לפי סוג עור.
המוצרים יעלו על המדף באמצע חודש אוגוסט, כאשר המהלך יושק תקשורתית במהלך חודש ספטמבר.
רקע כללי
ברת קרליין שייכת לקבוצת "פריגו ישראל". חטיבת מוצרי הצריכה של "אגיס" מגלגלת בשנה מחזור מכירות שנע סביב 300 מיליון ש"ח.
חברת "קרליין", המתמחה בייצור ובשיווק מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, ביניהם מותגים מובילים בתחומי האיפור, טיפוח פנים, טיפוח השיער, טיפוח הגוף והבישום.
החברה נחשבת ליצרנית הקוסמטיקה הישראלית הגדולה ביותר, ונמצאת בין החברות המובילות, בכל הקטגוריות בהן היא פעילה.
נתח שוק
ל"קרליין" נתח שוק של 16% בתחום האיפור, בשוק של כ-380 מלש"ח במחירי צרכן ללא מע"מ. שוק האיפור נחלק למותגי מס מרקט ומותגי סלקטיב, כאשר כיום מהווים מותגי המסמרקט כ-65% מהשוק וכוחם הולך וגדל בהתאם מגמה הקיימת גם בעולם. קצב צמיחת השוק מוערך בכ-5% לשנה. בתחום טיפוח פנים, שגודלו מוערך בכ-550 מלש"ח (במחירי צרכן ללא מעמ) מחזיקה "קרליין" כ - 14% נתח שוק קצב הצמיחה של המותג גדול מקצב הצמיחה של הקטגוריה, אשר עומד על כ 8% בראיית שנתית. גם בתחו ם זה קיים מעבר של צרכניות מהתחום הסלקטיבי לתחום המסמרקט.

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il