X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם קליק
▪  ▪  ▪

קליק, מותג השוקולד המוביל בקרב בני נוער וילדים, מקבוצת יוניליוור ישראל, פיתח משחק מחשב אינטראקטיבי, שישווק במסגרת מבצע ייחודי בנקודות המכירה. במסגרת המבצע המתקיים במהלך חודש ספטמבר, בקניית 4 מוצרי קליק ניתן לקבל את משחק המחשב במתנה.
מדובר במשחק מחשב, שפותח ועוצב במיוחד עבור "קליק" ומופיעות בו דמויות שונות כשמטרת השחקן היא "להרחיק את כולם לפני השימוש" - כלומר לחסל את הדמויות במשחק שמפריעות לו לאכול את הקליק. ייחודו של המשחק בטכנולוגיה החדישה המאפשרת לשחק מול המחשב מבלי לגעת בו באמצעות מצלמת אינטרנט שמצלמת את השחקן ומתרגמת את תנועותיו למהלכים במשחק.
הפעילות תלווה בקמפיין פרסום במהלך חודש ספטמבר, בו נעשה שימש בשפה הפרסומית ההיתולית האופיינית לפרסומי קליק, ומככבת בו דמות של סבתא מתוך המשחק. הקמפיין כולל קמפיין עיתונות נוער באמצעות משרד באומן בר ריבנאי, וכן קמפיין אינטנרנט באמצעות חברת REDHEAD. בקמפיין הושקעו כ-200 אלף שקל.
בנוסף מרחיב מותג קליק את מגוון המוצרים ומשיק שלושה מוצרים חדשים ויחודיים:
חטיף קליק קרנץ' בוטנים: תערובת של כדורי דגנים פריכים עם שברי בוטנים, עטופים בנוגט ומצופים בשוקולד חלב מעולה.
חטיף קליק קרנץ' בוטנים הינו מוצר חדש בסדרת החטיפים האישיים קליק קראנץ'. הסדרה, שהושקה בפברואר 2005 זכתה להצלחה רבה בקרב בני נוער. כיום מוביל קליק את שוק החטיפים עם נתח שוק של 20% (איי.סי.נילסן, כספי, יולי 2005).
מאגדת מיקס קליק קרנץ' - המכילה את 3 סוגי חטיפי הקרנץ': שני החטיפים הקיימים היום: קליק קראנץ' בציפוי שוקולד חלב וקליק קראנץ' בציפוי שוקולד לבן, והטעם החדש והמפתיע - קליק קרנץ' בוטנים.
טבלת XL שוקולד חלב עם אגוזים וופל: שוקולד חלב מעולה עם שברי אגוזי מלך וופל אמריקני קרנצ'י.
בעקבות ההצלחה חסרת התקדים של השקת טבלאות שוקולד קליק XL, משיק קליק טעם נוסף ומיוחד בסדרה. סדרת "קליק XL" מיועדת לקהל של צעירים ובני נוער המחפשים חידושים וגיוונים, הן בטעמיה הייחודיים והן בעיצוב הצעיר וה"קליקי". טבלאות השוקולד בסדרת "קליק XL" מורכבות מכדורים היוצרים טבלה בעלת צורה ייחודית שלא ניתן "לחלק שווה בשווה", בניגוד לחלוקה הקלאסית של ריבועים. קליק XL משווק באריזה צבעונית ומבריקה עם פתיחה וסגירה קלה.
המותג קליק מוביל בתפיסת הצרכנים כמותג צעיר, כייפי לאכילה, חדשני, מפתיע וטעים יותר מכולם. קליק ממשיך לפנות לקהל צעיר המחפש גיוון וריגוש בתחום השוקולד ומוצא בקליק את המותג שהכי מדבר אליו הן במוצרים שהוא אוהב והן בשפה עיצובית ופרסומית ייחודית וצעירה.
על-פי נתוני איי.סי.נילסן (כספי, יולי 2005), שומר מותג קליק על מעמדו כמותג מס' 1 בתחום החטיפים המתוקים, ונתח השוק שלו עומד על 21% בחודש יולי, כשפסק זמן אחריו עם 14% וביצי קינדר עם 13%.
קרדיטים:
באומן בר ריבנאי
מנהל קריאייטיב: גיא בר
סופרוויזר קריאייטיב: ניב חורש
ארט: אורן עמירן
מנהל לקוחות: דרור טנקטס
סופרוויזרית: הלה ברודי
תקציבאית: קארין גל.
יוניליוור:
מנהלת מותג בכירה: לאה אננבורג מלכא
עוזר מנהלת מותג: דורי הרפז
מנהל קד"מ: אילן שייבר
READHEAD:
מנכ"ל: גיא פורה
קריאייטיב: מתן פורה
סופוויזר: ענבל זילברקלנג
תקציבאית: נעמה בן חמו

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il