X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

חברת קוקה-קולה, יזמה מהלך אסטרטגי ייחודי להרחבת הזדמנויות הצריכה של המשקאות המוגזים והמשקאות הקלים בישראל. המהלך, בשיתוף פעולה עם רשת תחנות הדלק פז ורשת חנויות הנוחות YELLOW בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
במסגרת המהלך, השיקה קוקה-קולה מתקן ייחודי COOL DRIVE - מתקן ייעודי שומר קור להחזקת בקבוקים ופחיות במהלך הנסיעה on the drive שיחולק בתחנות הנוחות של YELLOW. המהלך ילווה בפעילות שיווקית ובמבצע ארצי רחב היקף וארוך טווח לעידוד השתייה והתרעננות ולשינוי בהרגלי צריכת המשקאות המוזגים והמשקאות הקלים.
ממחקרים שערכה חברת קוקה-קולה בתחום הרגלי השתייה של הישראלים עולה כי רובם אינם נוהגים לעצור להתרעננות במהלך הנסיעה מסיבות שונות. רוב הנשאלים ציינו כי אינם נוהגים לשתות בשל העובדה כי המשקאות הללו מתחממים או בשל בעיות של סרבול והיעדר מתקן ייעודי שומר קור.
יובל גדרון, מנהל מחלקת הטרייד מרקטינג (TM) בחברת קוקה-קולה: "קוקה-קולה סימנה לעצמה מטרה לפתח הזדמנות חדשה מחוץ לבית on the drive) )שלא היתה קיימת עד היום. הכוונה שלנו לייצר מפגשים חוויתים נוספים עם הצרכנים באמצעות מתן פתרונות צריכה למשקאות שלנו במקומות חדשים".
שגיא כהן, מנהל מסחר וקמעונאות בפז ומנכ"ל yellow: "חנויות YELLOW כבר הוכיחו עצמן כפלטפורמת שיווק חסרת תקדים לקטגוריית המשקאות הקלים ובכלל זה מוצרי קוקה-קולה, וכעת הרשת משדרגת את ההצלחה לטובת הצרכנים. הפעילות המשותפת מהווה נדבך נוסף במדיניות החברה להעניק ללקוחותיה לצד מגוון השירותים הקיימים מגוון של מבצעים והגרלות המעניקים ערך מוסף ומעצימים את חווית הקניה".
יניב כהן-מנהל פיתוח הזדמנויות צריכה בחברת קוקה-קולה: "פרויקט Cool Drive הוא חלק מאסטרטגיה של פיתוח הזדמנויות צריכה חדשות מחוץ לבית. המתקן החדשני שפותח על ידנו מתאים לבקבוקי 0.5 ליטר ולפחיות. המתקן שומר באופן ייחודי על קרירות המשקה ומותאם במיוחד לרכב. המהלך המשותף עם פז ילווה בקד"מ, פרסום בנקודות המכירה ובמבצע גדול עם פרסים אטרקטיביים. דיילות ודיילים יתקינו את המתקנים הייחודיים ברכבים לטובת הנהגים ברשת חנויות YELLOW".
במסגרת הפעילות, כל הקונה בקבוק 0.5 ליטר ממשפחת המוגזים של קוקה-קולה יקבל חינם את מתקן השתייה COOL Drive לרכב בסניפי Yellow מרכזיים המשתתפים במבצע. בנוסף, כל צרכן אשר קיבל את המתקן, יקבל כרטיס צבירה לרכישת 3 בקבוקים נוספים בכל חנויות הרשת, בכרטיס הצבירה תופיע חותמת ראשונה כבר בקבלת המתקן, כנגד הקנייה הראשונה. רכישת הבקבוק ה-4 תזכה אוטומטית את הלקוח במשקה נוסף חינם. (ניתן לממש את הכרטיסייה בכל חנויות הרשת עד ה-10/11/05).
כרטיס צבירה מלא (רכישה של 4 בקבוקים) מקנה השתתפות בהגרלת ענק של מאות מיני ברים ממותגים של קוקה-קולה לרכב שתתקיים בתאריך 15/11/05.
במשך תקופת המבצע יוצבו בכל חנויות הרשת תיבות הגרלה אשר ישמשו לאיסוף כרטיסי הצבירה המלאים הכוללים פרטים אישיים של הצרכן (שיופיעו על גב הכרטיסייה).
רשת חנויות הנוחות Yellow הינה רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל ומונה למעלה מ-106 חנויות הממוקמות בתחנות פז בפרישה ארצית נרחבת.

תאריך:  20/09/2005   |   עודכן:  20/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il