X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קלוגס
▪  ▪  ▪

"קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, ממשיכה לתמוך במותג המצליח קלוגס ספיישל Kועולה בקמפיין טלוויזיה נוסף לקראת החגים. הפנייה נעשית לנשים המודעות לבריאותן ולמראה גופן, ובעלות גישה חיובית ומאוזנת בנוגע להרגלי האכילה שלהן.
"קלוגס" החליטה לעלות את הקמפיין באוקטובר, בעקבות סקר שנערך עבורה על-ידי חברת הסקרים "אינטרסייט", ובו נמצא כי 40% מהישראלים מעלים במשקל בתקופת החגים וכי מרביתם נשים (44% לעומת 34% בקרב הגברים).
עוד עלה בסקר כי 55% מהנשאלים המעלים במשקל, מעונינים לשלב את דגני הבוקר קלוגס ספיישל K בתפריט שלאחר החג בתקווה כי יסייעו להם להוריד את עודפי החגים מבלי לוותר על הטעם.
בקמפיין מציעה "קלוגס" את דגני ספיישל K - דגנים פריכים, עשירים בטעם ודלים בשומן (מכילים 1% שומן בלבד ורק כ- 130 קלוריות למנה) המסייעים בשמירת הגזרה ומומלצים כחלק מאורח חיים בריא ורזה.
חברת שסטוביץ תשקיע כ-350 אלף דולר בקמפיין שיעלה במהלך חודש אוקטובר בסיסמא "מעולם לא היתה דרך טעימה יותר לשמור על הגזרה", ויכלול: טלוויזיה, פעילות קד"מ מאסיבית, ומבצעים אטרקטיביים. הקונספט של הקמפיין מדגיש את הרצון הנשי לאכול ארוחה טעימה ומזינה אך ללא רגשות אשם ותוך שמירה על גזרה ואורח חיים בריא.
מחברת קלוגס נמסר כי: "דגני ספיישל קיי תוכננו במיוחד עבור נשים מבחינת הרכב המוצר, ערכיו התזונתיים והויטמינים, מינרלים וחומצה פולית המצויים בו, כך שמעניק לנשים את התזונה האופטימלית עבורן".
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום "טמיר כהן JWT" בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס".
קלוגס ספיישל K‏ מהווה מנוע צמיחה משמעותי בחברת קלוגס הן בעולם והן בישראל. קלוגס ספיישל K מדורג במקום ה-7 בשוק האנגלי, צמח ב-6% בשנה האחרונה ונמצא בפרונט האסטרטגי והפרסומי של החברה.

תאריך:  28/09/2005   |   עודכן:  28/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il