"קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, ממשיכה לתמוך במותג המצליח קלוגס ספיישל Kועולה בקמפיין טלוויזיה נוסף לקראת החגים. הפנייה נעשית לנשים המודעות לבריאותן ולמראה גופן, ובעלות גישה חיובית ומאוזנת בנוגע להרגלי האכילה שלהן.
"קלוגס" החליטה לעלות את הקמפיין באוקטובר, בעקבות סקר שנערך עבורה על-ידי חברת הסקרים "אינטרסייט", ובו נמצא כי 40% מהישראלים מעלים במשקל בתקופת החגים וכי מרביתם נשים (44% לעומת 34% בקרב הגברים).
עוד עלה בסקר כי 55% מהנשאלים המעלים במשקל, מעונינים לשלב את דגני הבוקר קלוגס ספיישל K בתפריט שלאחר החג בתקווה כי יסייעו להם להוריד את עודפי החגים מבלי לוותר על הטעם.
בקמפיין מציעה "קלוגס" את דגני ספיישל K - דגנים פריכים, עשירים בטעם ודלים בשומן (מכילים 1% שומן בלבד ורק כ- 130 קלוריות למנה) המסייעים בשמירת הגזרה ומומלצים כחלק מאורח חיים בריא ורזה.
חברת שסטוביץ תשקיע כ-350 אלף דולר בקמפיין שיעלה במהלך חודש אוקטובר בסיסמא "מעולם לא היתה דרך טעימה יותר לשמור על הגזרה", ויכלול: טלוויזיה, פעילות קד"מ מאסיבית, ומבצעים אטרקטיביים. הקונספט של הקמפיין מדגיש את הרצון הנשי לאכול ארוחה טעימה ומזינה אך ללא רגשות אשם ותוך שמירה על גזרה ואורח חיים בריא.
מחברת קלוגס נמסר כי: "דגני ספיישל קיי תוכננו במיוחד עבור נשים מבחינת הרכב המוצר, ערכיו התזונתיים והויטמינים, מינרלים וחומצה פולית המצויים בו, כך שמעניק לנשים את התזונה האופטימלית עבורן".
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום "טמיר כהן JWT" בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס".
קלוגס ספיישל K מהווה מנוע צמיחה משמעותי בחברת קלוגס הן בעולם והן בישראל. קלוגס ספיישל K מדורג במקום ה-7 בשוק האנגלי, צמח ב-6% בשנה האחרונה ונמצא בפרונט האסטרטגי והפרסומי של החברה.