X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עורכת בימים אלה השקה מחודשת למותג קינלי סודה KINLEY SODA ועולה בקמפיין חדש למותג, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגורייה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה.
המיצוב החדש של "קינלי סודה" כולל השקת בקבוקים חדשים 250 מ"ל ו-1.5 ליטר בעיצוב חדש עם תוויות חדשות ולוגו חדש, תוך מתן בולטות לשם המותג "קינלי סודה".
הקמפיין החדש , הכולל פרסום בערוצים 2,10 ובעיתונים, ידגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ויציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי. הארוחה. הסיסמא שנבחרה ללוות את ההשקה: .KINLEY Soda“ Less is more”.
דורון ארד מנהל מותג קינלי סודה: "מדובר בקטגוריה לא ממותגת שהיתה פעילה מאד בשנים האחרונות והראתה צמיחה משמעותית. אנו רואים בקטגוריה זו הזדמנות להובלה באמצעות המותג קינלי סודה. הפעילות השיווקית והתקשורתית שלנו נבנתה לאחר מחקרי שוק רבים שביצענו, לצד השקת בקבוקים ותוויות חדשות. אנו צופים כי במסגרת המהלך נעלה את המודעות לקינלי סודה, נגדיל את היקף המכירות ונחזק את אחיזתנו בשוק, תוך מתן מוצר איכותי ומשופר יותר ללקוחותינו".
גדעון עמיחי, מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף בשלמור אבנון עמיחי/Y&R מסר: "הקונספט Less is more מעצים את המותג קינלי סודה, ומשקף באופן מושלם את אישיות המותג: נוכחות אלגנטית וסולידית, ועם זאת עצמתית, המבדלת את המותג ממשקאות מוגזים אחרים. הקונספט ממצב את המותג כמתוחכם ופשוט, ומבטא את מהות המוצר: "העוצמה השקטה".
שוק הסודה בישראל מהווה כ-6% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. קטגוריה זו מהווה כ-36 מיליון ליטרים (על-פי נתוני החברה לשנת 2004), כאשר שוק זה גדל בכ-10% בשנת 2004 ונמצא בצמיחה גם בשנה האחרונה.
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי צריכת הסודה לנפש בישראל נאמדת בכ-5.25 ליטר לאדם בשנה. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-30 אחוזים מהקטגורייה.
ממחקר שערכה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עלה כי בסיס הצרכנים של הסודה בגילאי 12-49 גדל בשנת 2004 מ-17% ל-26%. יחד עם זאת עולה מהנתונים כי צריכת הסודה עולה עם הגיל ורוב הצרכנים נמצאים בקבוצת הגיל של 50 ומעלה.
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: צור גולן
קופירייטר: עמית גל
ארט דירקטור: אורן ורמוס
מנהלת מחלקת פלנינג ואסטרטגיה: טלי קשטן
פלנרית: הילה תמיר
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאי: נמרוד אקרמן
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
בית פוסט: גרוויטי פוסט פרודקשן

תאריך:  28/09/2005   |   עודכן:  28/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il