חברת דובק מרחיבה את מותג הסיגריות Rockets ומשיקה את Rockets 20, בשני טעמים: Rockets Gold (טעם מעודן) ו-Rockets Original (טעם מלא).
הקמפיין השיווקי ילווה בסלוגן "New Twenties" ובהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון וחצי שקלים. הפרסום למותג מבוצע באמצעות משרד "סדובסקי ברלין" ופעילות ה-BTL באמצעות חברת "מיתוס-שובל". ההשקה תבוסס על פעילות שטח, ותתמקד במוקדי בילוי ובידור אשר בו נמצא קהל היעד. המטרה הינה לחשוף את המותג החדש Rockets 20 על-ידי יצירת באז בשטח באמצעות נראות ופעילות חדשנית, מפתיעה ואחרת.
במקביל יתנהל מבצע צרכנים שיערך הן בנק' המכירה והן במוקדי הבילוי תחת המעטפת "Rockets מקפיצה אתכם לאמסטרדם". צוותי קד"מ ממותגים בצורה ייחודית ורכובים על סקייטבורדים יבצעו רישום צרכנים למבצע ויתבקשו להתקשר למערכת IVR שבאמצעותה יבחר הזוכה בסוף שבוע באמסטרדם "הכל כלול" ועוד 500 דולר לבזבוזים.
עידית גולני, מנהלת השיווק בחברת "דובק": "סגנון הפעילות שנבחר עבור מותג הסיגריות Rockets 20 עונה על הצרכים כפי שאותרו במחקרים שערכנו בקרב קהל היעד של המותג - מעשנים צעירים בגילאי 20-24 אשר מחפשים חדשנות ומותגים לא שגרתיים הפעילות השיווקית כוללת שימוש פיזי וממשי בתכנים מעולם ערכי המותג".
חפיסות רוקטס 20 הינן ייחודיות בגודלן ובעיצובן בישראל, ונובעות מכך שסיגריות Rockets 20 הינן בעובי לא שגרתי "סמי סלימס".