"הבנק בינלאומי" שהינו בין נותני החסות המרכזיים של קבוצות הכדורסל מכבי ת"א יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום לתחרות "הסל הבינלאומי".
הסיסמה:" כש-10,000 אנשים מסתכלים עליך לקלוע לסל זה לא משחק ילדים..."
בתחרות "הסל הבינלאומי" בעונת הכדורסל 2005-06 יתמודדו הפעם זוגות של הורים וילדים כאשר הקליעות לסל יזכו את ההורה והילד בסכום של בין 1,000-20,000 שקל. הקמפיין יכלול פרסום במדורי הספורט בעיתונות היומית ובאתרי אינטרנט.
תקציב כ-350 אלף שקל.
משרד הפירסום - באומן בר ריבנאי.