רשת הבוטיקים "בוניטה" מעלה קמפיין חורף נרחב בכיכובה של פרזנטורית המותג מלי לוי. "בוניטה" היא חברת האופנה הראשונה בארץ אשר בחרה להשתמש בחיבור עם הפרזנטורית כקונספט מוביל לקמפיין: Mali Levi for B O N I T A.
הקמפיין יכלול שילוט על גבי קירות ענק במסגרתו תחליף מלי לוי את בר רפאלי בפוסטרים המתנוססים על עזריאלי בנתיבי איילון, וכן הפצת קטלוג שני העונה ל"בוניטה", שמתמקד בסריגי החורף. הקטלוג יופץ כאינסרט בעיתוני הנשים וישלח לחברות מועדון הלקוחות בסך של 400,000 עותקים.
סך השקעה בקמפיין 2 מיליון שקל. הקמפיין הופק באמצעות סטודיו אירית חיון.
פרידה ראובני המעצבת הראשית ובעלי "בוניטה": "אנו מאמינים כי העצמת הפרזנטור היא העצמת המותג ולכן בחרנו להדגיש את החיבור עם מלי לוי. בוניטה היא מהמותגים הבודדים בארץ המקפידים על השקת שני קטלוגים לפחות בכל עונה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, כחלק מאופי המותג המציע קולקציות ייחודיות ומקוריות בסדרות קטנות ומתחלפות. מלי לוי מביאה עימה איכויות המשקפות את יופי המותג".
רשת בוניטה בבעלות נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומיועדת לנשים צעירות בגילאי 40-18. כיום מונה הרשת 27 חנויות, שכולן בבעלותה.
הרשת שפועלת כרשת בוטיקים המביאה את הבשורות החדשניות של מגמות האפנה, מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי כמה שבועות. הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת פתרונות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.
קרדיטים:
עיצוב קולקציה: פרידה ראובני
צילום: עידו לביא סטיילינג: סיימון אלמלם קונספט וביצוע: סטודיו אירית חיון
יח"צ: זאביק דרור יחסי ציבור