אפריקה ישראל צרפה את גליקמן נטלר סמסונוב למערך הפרסום שלה.
תקציב הפרסום יעמוד על כחצי מיליון ש"ח.
חברת אפריקה ישראל בחרה בפרסום גליקמן נטלר סמסונוב אחרי תהליך של מכרז שהתקיים על הפרוייקט הקרוב של אפריקה ישראל באיזור השפלה.
תקציב הפרוייקט הבא יעמוד על כחצי מיליון ש"ח והקמפיין מתוכנן לצאת בשבועות הקרובים.
חנן גליקמן, מנכ"ל גליקמן נטלר סמסונוב: "לכבוד לנו שחברה מובילה כאפריקה ישראל בחרה במשרד שלנו להתמודד עם אתגר נדל"ני דווקא בתקופה כזו".