18,000 רינגטונים של השיר "ביחד" הורדו במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר במסגרת קמפיין תרומה ב-SMS למען "ילדים - המועצה לילד החוסה", עמותה הפועלת בכדי לסייע לילדים החיים בפנימיות.
זו הפעם הראשונה בה נערך בישראל מבצע התרמה על בסיס הורדת רינגטון, כשכל הורדה מהווה תרומה של 5 ש"ח. משמעות ההורדות עבור הילדים הנזקקים: 90 אלף ש"ח שנועדו לשיפור חייהם. הקמפיין נערך, בתרומה מלאה, על-ידי המפעילים הסלולאריים, ערוץ המוזיקה, חברת Cellact וחברת Gold Rush. לדברי המארגנים הקמפיין יימשך עד לסוף חודש נובמבר והמספרים הללו עתידים לגדול.
הרינגטון של השיר "ביחד" נכתב במיוחד לקמפיין, ומשתתפים בו 36 זמרים ממיטב אמני ההיפ-הופ בישראל. המעוניינים לתרום ולקבל את השיר כרינגטון, צריכים לשלוח הודעת SMS למספר 2525 עם הספרה 5.
לדברי גל בירן, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-Cellact, קמפיין זה מוכיח שוב את היתרון בשימוש בסלולאר לטובת גיוס תרומות כמדיה, המספקת חשיפה רחבה ונוחה לשימוש עבור הקהל הרחב. הטכנולוגיה של Cellact שימשה בתקופה האחרונה למגוון קמפיינים של התרמה סלולרית סלולארית, דוגמת דגל האור של עלם, יומטוב, האגודה למלחמה בסרטן ועזר מציון.
על Cellact:
חברת Cellact הינה חברה מובילה בפיתוח אפליקציות ותשתיות Cellular Messaging (SMS ו-MMS) המציעה לארגונים ולמפעילים סלולאריים. פתרונות לתקשורת אינטראקטיבית מיידית ב-SMS ו- MMS עם לקוחות, עובדים וספקים. החברה הוקמה ב-1999, והינה חלק מקבוצת אלרון.