האגודה לתרבות הדיור יוצאת בקמפיין פרסומי ארצי ברדיו האזורי, בנושא מניעת נזילות בבתים המשותפים.
הקמפיין (שיעלה החל מיום ב' 7.11.05), משלים קמפיין פרסומי המשודר בטלוויזיה.
סיסמת הקמפיין: ''שקט גדול, בכסף קטן'', מבטיחה כי תמורת סכום של 45 ש''ח ליחידת דיור לשנה, יינתן ביטוח מקיף למערכת האיטום בבית המשותף, ויטופלו כל תיקוני הנזילות, הקשורות לגג הבניין.
במסגרת הקמפיין, אמא (השחקנית לימור גולדשטיין), מקריאה סיפור לילדתה לפני השינה ומספרת על גשם שהקיש על דלתות הארמון וגרם לנסיכה להבין שפעם נוספת יהיו נזילות בכל המטבח...
כדי שהגג יהיה יבש, מציעים באגודה לתרבות הדיור, ליהנות מביטוח מקיף למערכת האיטום של הבניין המשותף, בתעריף מוזל.
העיתוי לקמפיין, הוא טרום עונת הגשמים, במסגרתה מגיעות לאגודה לתרבות הדיור אלפי פניות, הקשורות להצפות על גגות הבתים ולנזילות מים אל תוך הדירות.
ראובן צדוק, מנכ''ל האגודה לתרבות הדיור, אומר:''באגודה מנסים להקדים תרופה למכה ומוסיפים אל סל ההטבות הקיים, את פוליסת הגג היבש, במחיר מיוחד. השנה אף נאפשר לדיירי בתים משותפים- שאינם חברים באגודה לתרבות הדיור- להצטרף כחברים חדשים וליהנות מיד, ממבצע פוליסת הגג המיוחדת''.
קרדיטים: יחסי ציבור: ביבי תקשורת ויח''צ
משרד פרסום: אשל שיבר
מנהל תקציב: אסי לוי
קופירייטר: גלית פרידמן
תקציבאית: אריאלה לב-ארי