X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלדין
▪  ▪  ▪

אלדין מערכות מידע (נסדא"ק: ALDN), מובילה בינלאומית בניהול זכויות זכויות יוצרים דיגיטליות (DRM), פתרונות אותנטיקציה, ופתרונות אבטחת תוכן ברשת, הודיעה על ריכוז מאמצים ומשאבים למטרת הרחבת הנוכחות של החברה בשווקים הבינלאומייים. מבין פעולותיה:
1. פתיחת משרדים חדשים באיטליה - ב-1 לאוקטובר, הכריזה אלדין על פתיחת השלוחה הראשונה של החברה באיטליה בניהולו של מר אלפרדו קוזין.
מטרת הסניף החדש הינה לאפשר שירות טוב יותר ללקוחות הקיימים והעתידיים באיטליה, ולחזק את היחסים עם שותפים אופציונליים. אלדין רואה את האיזור החדש אליו נכנסה כשוק מרכזי עבור שלושת קווי המוצרים שלה.
2. מפיצים חדשים - אלדין חתמה לאחרונה על הסכם עם Winobleכמפיץ ראשי בסיאול עבור מוצרי אלדין: eSafe ו-eToken ועל הסכם עם SiSoft להפצת ה-HASP וה-eToken בבואנוס איירס.
3. הדרכת שותפים בינלאומיים - במהלך החודשים האחרונים יזמה אלדין מספר רב של הדרכות על מוצר ה-eSafe שלה באירועים שערכה עבור השותפים הבינלאומיים. אירועים אלו נערכו במקסיקו, ברזיל, רוסיה, וישראל כשאירועים נוספים צפויים בהמשך באיזורים אחרים.
"פתיחת המשרדים החדשים בשווקים חשובים נוספים וצירוף מפיצים בינלאומיים חדשים, אנו ממשיכים להרחיב את האפשרויות הבינלאומיות "אמרה אלינור ניסנסון, סמנכ"ל מכירות בינלאומיות באלדין מערכות מידע. "בנוסף, ההדרכות הבינלאומיות הרבות שאנו מעבירים מוסיפות למומחיותם של שותפינו העסקיים ומביאים את החדשנות והשירות של אלדין לרמה מקבילה לזו הניתנת ללקוחותינו המקומיים".
אודות אלדין:
אלדין מערכות מידע בע"מ הינה ספקית בינלאומית של פתרונות אבטחה המפחיתים את כמות גניבות התוכנה, מאמתת משתמשים ברשת ומגינה מפני תוכן לא רצוי המגיע מהדואר האלקרוני ומהאינטרנט וכולל בין היתר דואר ספאם, וירוסים ורוגלה (SPYWARE). מוצרי האבטחה של אלדין מחולקים לשני תחומים: ניהול זכויות יוצרים דיגיטליות (DRM) ופתרונות אבטחת תוכן ברשת. מערכת ה-DRM לניהול זכויות יוצרים דיגיטליות מאפשרת למפיצי תוכנה להגן על הקניין הרוחני שלהם ומגדילה את ההכנסות על-ידי הפחתת הפסדים הנובעים מגניבות תוכנה וחדירה לפרטיות. הפתרונות לאבטחת תוכן ברשת מאפשרים לארגונים להגן על נכסי המידע הטכנולוגי שלהם על-ידי שליטה על מורשי הכניסה לרשת (אותנטיקציה) ועל התכנים בהם הם יכולים להשתמש (אבטחת תוכן). לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר אלדין: www.Aladdin.com
חברת אלדין (נאסד"ק: ALDN) עוסקת באבטחת מידע באינטרנט ובהגנה על תוכן דיגיטלי. מגוון המוצרים של החברה כולל את משפחת HASP, מפתחות הגנה הנותנים למפתחי תוכנה יכולות מגוונות בתחום הרישוי, האבטחה וההפצה של תוכנותיהם; Privilege, מערכת לניהול הפצת תוכנה (ESD) ורישוי אלקטרוני של מוצרי תוכנה; eToken, מפתח אישי זעיר לזיהוי באינטרנט; וקו מוצרי eSafe להגנה פרואקטיבית מפני ונדאלים, וירוסים והאקרים באינטרנט. לאלדין משרדים בישראל, ארה"ב (בשיקגו, בניו יורק, ובחוף המערבי), בריטניה, הולנד, גרמניה, יפן וצרפת, וכן כ-50 מפיצים ב-5 יבשות. לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר אלדין: www.Aladdin.com

תאריך:  09/11/2005   |   עודכן:  09/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il