X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויסוצקי
▪  ▪  ▪

לקראת פתיחת עונת החורף, הודיעה היום הנהלת ויסוצקי שתהיה הראשונה להיכנס לתחום התה RED TEA "רוייבוש".
לדברי רוני וינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי, קטגורית התה הפכה בשנים האחרונות לתחום עם פוטנציאל הגידול הגבוה ביותר בענף המשקאות החמים וזאת בזכות החידושים הרבים והמגוון הרב המוצע על המדף, וכן בשל מגמת הבריאות הכלל עולמית התופסת תאוצה משנה לשנה במוצרי המזון ובפרט בתה.
ויסוצקי, בבעלות איש העסקים שלום זיידלר, ממשיכה להוביל את שוק התה עם 78.5% נתח שוק ואף מציגה גידול של 7.1%, לעומת 2004.
שוק התה כולו גדל ב-6.6% לעומת השנה הקודמת ומוערך ב-450 מיליון שקל בשנה.
שתי הסיגמנטים שנמצאים בגידול הם התה הירוק וחליטות הצמחים והפירות, הפונים לצרכן המאמץ לעצמו אורח חיים בריא.
קטגוריה נוספת שנמצאת בגידול היא התה הקר בו מציגה ויסוצקי גידול של 50%, הנזקף בעיקר מהמהלך המוצלח של מעבר התה הקר הירוק לקרטוניות. בקרטוניות מוצעים שלושה טעמי תה ירוק: לימון, דיאט לימון ותפוח. הקרטוניות האטומות מונעות תהליכי חימצון אשר גורמים לירידה באפקטיביות של האנטיאוקסידנטים הנמצאים בתה הירוק.
ויסוצקי תהה הראשונה להשיק בישראל בתחילת החורף, קטגוריה חדשה: קטגורית רוייבוש שהינו תה אדום נטול קופאין (פרטים בהמשך הידיעה).
לדברי אורלי חרש, מנהלת השיווק של ויסוצקי, ה-RED TEA יגדיל את סיגמנט חליטות הצמחים והפירות ב-10%.
בשנים האחרונות פעלה החברה להעמקת נוכחותה בשוק המוסדי. המגוון הרחב הביא לפופולאריות גוברת של מוצרי החברה בבתי קפה, מסעדות, בתי מלון וספא.
לדברי חרש, יש נטייה לטעות ולחשוב שהקפה הוא המשקה הטרנדי המוביל, אבל המהפכה האמיתית היא בתחום התה וגם בבתי קפה מובילים יש ביקוש הולך וגדל לתה, על כל גווניו. בשנת 2005 השיקה ויסוצקי שתי סדרות חדשות: "ניחוחות הגליל" שבאה לענות על צורך בחליטות ובטעמים חדשים ויצרה את החיבור שבין חליטות צמחי תבלין לגליל, ובקיץ את סידרת "קוקטייל" (טעים גם קר) במטרה "לחנך" את הצרכן לשתיית תה גם בקיץ, ואכן הביאה לגידול ולצמיחת קטגוריית התה בתקופת הקיץ.
כאמור, לקראת החורף, משיקה ויסוצקי סידרה חדשה של RED TEA - חליטת "רוייבוש". מדובר בסדרת חליטות בטעמים: בטעמים: וקינמון וניל, קמומיל ליים ודבש, ורד הבר ופסיפלורה.
בנוסף, משיקה ויסוצקי מוצרים חדשים תה ירוק מנטה ותה ירוק לימון ודבש.
מערך ההפצה של ויסוצקי -
הכרזתה של ויסוצקי להפוך לחברת מזון קורמת עור וגידים.
לאחרונה החלה החברה לשווק את מוצרי מנעמים, חברה לייצור וופלים בבעלות משפחת בירנהק. בנוסף מפיצה החברה את שמן הזית של ג'אהשן, עוגיות עבאדי ופיצוחי "דין".
בית התה - מזה 10 שנים מפעילה ויסוצקי את בית התה ברחוב קרליבך, המתמחה במכירות תה בתפזורת, חליטות ומוצרים נלווים. לאחרונה, חתמה החברה הסכם הפצה עם חברת ריצנהוף הגרמנית. החברה מייצרת מארזים של כוסות עם צלוחיות ומסננות תה ואביזרים נלווים נוספים במארז מתנה. מדובר על סידרה אקסקלוסיבית שעוצבה על-ידי אומנים צעירים מכל העולם. ניתן להשיג את המוצרים בלעדית בבית התה.
רקע - רוייבוש
שיח הרויבוש התגלה במאה ה - 17 בדרום אפריקה על-ידי השבטים המקומיים של אזור ה - CADERBERG שמצפון לקיפטאון. שבטים אלו השתמשו בכל חלקי הצמח כדי להפיק משקה מרענן, ארומטי ובעל סגולות מרפא.
השם רוייבוש הוא שיבוש המילים RED BUSH שפירושו שיח אדום. הרויבוש שייך לצמחיה הגדלה באזור זה בלבד והידועה בסגולותיה הבריאותיות המיוחדות.
חליטת רוייבוש הינה 100% טבעית ואינה מכילה קפאין. עשירה מאוד באנטיאוקסידנטים המנטרלים את פעילותם המזיקה של הרדיקלים החופשיים שהם מולקולות מזיקות הנוצרות בגוף.
בנוסף, החליטה מכילה מינרלים התורמים לפעילות המטבולית של הגוף כגון: ברזל, אבץ, מגנזיום, נחושת.
חליטות הרויבוש בעלת טעם נהדר ומתקתק וצבע אדום עשיר. כל לגימה מעניקה לגוף ולנפש תחושת חיוניות, הרגשה טובה, תענוג ופינוק שהם הבסיס לחיים בריאים ומאוזנים.
רקע - ויסוצקי
ויסוצקי, נוסדה ברוסיה לפני כ-150 שנה על-ידי יצרן התה קלונימוס זאב ויסוצקי, החברה מייצרת למעלה מ-200 מוצרי תה שונים לשוק התה החם והקר, ומשווקת בלמעלה מ-6,000 נקודות מכירה.
לפני כחצי שנה עברה החברה למפעל החדש שלה בסמוך לצומת גולני המפעל משתרע על-פני 10,000 מטרים והושקע בו למעלה מ-15 מיליון דולר בבניתו ובציוד חדיש המייצר תה בטכנולוגיות המשוכללות ביותר בתחום זה. ייצור ללא מגע יד אדם, עם יכולת לעטוף כל שקיק במעטפה אטומה השומרת על הטעם והארומה של התה.

תאריך:  13/11/2005   |   עודכן:  13/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il