X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס
▪  ▪  ▪

לאור הצלחת המבצע ב-2004, שטראוס מחלבות חוזרת במבצע הייחודי "מרגישים אקטימל". מהות המבצע - "שותים אקטימל יום יום במשך שבועיים ומרגישים בהבדל, אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר!" ומשיקה קמפיין חדש בכיכובו של שמואל וילוזני בהשקעה של 400 אלף דולר.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות מסרה היום: " בעקבות ההצלחה חסרת תקדים של המבצע בארץ ב-2004 והמשך ההצלחה של המבצע במדינות נוספות בעולם, החלטנו לחזור על המבצע. מבצע "מרגישים אקטימל" היא פעילות ייחודית הממחישה את תועלת המותג בדרך חדשנית ובמקביל מצהירה בדרך ברורה על האמון של שטראוס בתועלת המותג".
המבצע בישראל בחורף שעבר נחל הצלחה מדהימה שהביאה לגידול חסר תקדים של 40% מול תקופה שקדמה למבצע. עשרות אלפי צרכנים התנסו באקטימל והמשיכו לצרוך אותו גם לאחר המבצע.
על-פי שילוני הצלחת המבצע נבעה ממסר האמון שהחברה נותנת במותג המאפשר חדירה לבתי אב חדשים ולהעמקת צריכה בקרב צרכנים מזדמנים.
שילוני ציינה כי קונספט מבצע "מרגישים אקטימל" נערך עד כה ב 17 מדינות ברחבי העולם (ביניהן צרפת, איטליה, גרמניה, בלגיה, בריטניה, רוסיה) והביא להצלחה עולמית חסרת תקדים. לאור ההצלחה העולמית, מדינות רבות חזרו על המבצע יותר מפעם אחת. לדוגמה, באנגליה נערך המבצע כבר 5 פעמים ברציפות, בצרפת 3 פעמים, בגרמניה 3 פעמים, בפולין 3 פעמים.
לקראת המבצע "מרגישים אקטימל" שטראוס משיקה מארזים חדשים: מארז הכולל 8 בקבוקי אקטימל ב-17.56 ש"ח (טבעי, תות, אפרסק, מיקס פירות), שמינית דיאט (18.52 שקל) ומארז הכולל 14 בקבוקים של אקטימל ב-28.09 שקל.
המבצע ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה לראשונה בכיכובו של שמואל וילוג'ני, רדיו והטעמות בנקודות המכירה.
אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי אקטיבי.
בקבוקון אחד של אקטימל מכיל למעלה מ 10 מיליארד חיידקי L.CASEI בנוסף לחיידקי היוגורט הרגילים. חיידקי ה-L.CASEI מתגברים את חומת ההגנה של החיידקים הטובים במעי.
צריכה יומית קבועה של אקטימל מחזקת את ההגנה הטבעית של הגוף.
ניתן להשיג בטעם טבעי, תות, מיקס פירות, אפרסק ובגירסת דיאט של 0% שומן.
רצוננו להדגיש כי בכל הפרסומים אנו כותבים באותיות מודגשות, כי יש לשמור על קבלות הקנייה למימוש אפשרות ההחזרה הכספית.
הקמפיין שהופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R
יכלול טלוויזיה ורדיו.
קרדיטים:
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
ארט: טני זיפר
קופי: נדב פרסמן
סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן
תקציבאית בכירה: טל יופה
תקציבאית: יעל עמית כהן
פלנינג: טלי קשטן, אלי האריס
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
במאי: קובי חביה
חברת הפקה: מולה הפקות

תאריך:  20/11/2005   |   עודכן:  20/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il