מי עדן, החברה המובילה את תרבות צריכת המים בישראל, יוצאת בחסות לתוכנית החדשה של קשת "נולד לרקוד". החסות תימשך במהלך כל העונה ותתמקד בשירות "מי עדן עד אליך" ובברים הביתיים של מי עדן.
תוכניות הריקודים בארה"ב ובבריטניה כבשו את טבלאות הצפייה והדביקו מיליוני צופים נלהבים למסך בקיץ האחרון. עכשיו בישראל - "נולד לרקוד", מבית כוכב נולד וטדי הפקות , משודרת מדי מוצאי שבת מביאה את תחרות הריקודים הרשמית של ישראל בהנחיית צביקה הדר ואיתו צוות שופטים מעולם המחול בארץ,: עידו תדמור, דוד דביר, אונה ומיכל אמדורסקי.
לדברי אורית גזית, סמנכ"לית השיווק של מי עדן: "כחברה המפתחת ומובילה את תרבות צריכת המים המינרליים בישראל, ומתוך אמונה כי שתיית מים מינרליים טבעיים היא הבסיס לאורח חיים בריא, משקיעה מי עדן במתן החסות לתוכנית בעלת אופי התואם למותג מי עדן".
בסיום העונה תעניק חברת מי עדן לזוכה בר מי עדן חמים וקרים עם שירות מי עדן עד אליך למשך 5 שנים.
על מי עדן
מאז הוקמה מי עדן ב-1983 עצבה את תרבות שתית המים המינרליים בישראל. מאז ועד היום החברה מובילה את שוק המים המינרליים בישראל וזוכה להצלחה רבה בארץ כמו גם בעולם. 15 שנה לאחר הקמתה (בשנת 1998) הוקם המותג הבינלאומי של מי עדן - Eden Springs - מתוך החלטה אסטרטגית לנצל את הידע והניסיון המוצלחים של מי עדן ישראל בהקמה ותפעול של מערך לוגיסטי להפצת כדי מים מינרליים טבעיים, במקומות נוספים בעולם. כיום חברת Eden Springs פועלת ב-18 מדינות באירופה, הנחשבת כערש תרבות המים המינרליים, בהן: שוויץ, צרפת, אנגליה, ספרד, נורווגיה, פינלנד ועוד.