חברת האון ליין וובסנס מדיה מעלה בימים אלה קמפיין אינטרנט המציע לגולשות "להלביש" דוגמנית וירטואלית, בגילומה של אינגריד פלדמן, בקולקציית החורף החדשה של רשת האופנה קרייזי ליין. הקמפיין האינטרנטי מתבסס על טכנולוגיית פלאש וידיאו מתקדמת ומאפשר לגולשים להלביש את הדוגמנית בבגדים מתוך הקולקציה ולצפות בה מדגמנת את הבגדים שנבחרו.
עמית לוין, סמנכ"ל בקרייזי ליין אומר שהרשת תעלה בימים הקרובים את שלב ב' של הקמפיין אחרי התגובות המצוינות שהיו לקמפיין הטלוויזיה עם שירז טל: "אין ספק שהקמפיין באינטרנט יעביר את חוויית המותג באופן הרבה יותר אישי וקרוב. קרייזי ליין זיהתה שקהל לקוחותיה נמצא הרבה מאוד שעות ברשת לשימושים שונים, ולכן החלטנו להעלות חלק ניכר מקמפיין החורף באינטרנט". היקף התקציב: כ-200,000 ש"ח והוא יעלה ב-NSN, YNET ו-NRG.
ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק של וובסנס אומר שהקמפיין הזה מהווה פריצת דרך נוספת של פרסום ברשת: "אנו רואים איך ניתן לנצל את רוחב הפס והאינטראקטיביות של המדיום האינטרנטי בצורה אולטימטיבית כדי להעצים את חווית המותג. יש בקמפיין ערך מוסף ענק שאף מדיה מתחרה לא מסוגלת להעניק. למעשה הלקוחה, בוחרת כבר בבית את הדגמים שהיא מעוניינת לרכוש, רואה איך הם יושבים ונראים על הדוגמנית, ואז מגיעה לחנות - פשוט כדי למדוד ולשלם".
לינק לקמפיין המדידה:
[קישור]/
WEBSENSE היא חברת אינטרנט המתמחה בפיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק באינטרנט ומשלבת יכולות פיתוח טכנולוגי, קריאיטיב ומדיה. מאז הקמתה בשנת 2000 על-ידי קטי יופה וניסו לרדן, WEBSENSE מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות און ליין לטובת היעדים השיווקים של לקוחותיה ברשת. מודל העבודה הייחודי של WEBSENSE עם לקוחותיה, הופך את האינטרנט לאפיק הכנסות רווחי עבורם באמצעות המדיום.