X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

חברת אסם משקיעה 20 מיליון שקלים בפעילות החטיבה הקולינארית במהלך חודשי החורף. ההשקעה תופנה להשקת 12 מוצרים חדשים, ולמערך שיווק בהיקף רחב, שבמרכזו מגוון כלים של תוכן שיווקי: הפעלת אתר מתכונים באינטרנט, הפצת חוברת מתכונים, והפקת DVD לילדים תחת הכותרת "בישול זה Cool!".
בשנת 2005 גדלו מכירות אסם בתחום הקולינארי ב-8%, והסתכמו בלמעלה מ-700 מיליון שקלים. נתח השוק שלה בקטגוריות הקולינאריות בהן היא פעילה, צמח מ-52% ל-54%. ההשקעה הנוכחית נועדה להמשיך ולבסס את מעמדה של החטיבה הקולינארית של אסם כמובילת שוק, עם מוצרים חדשים, בקטגוריות המרקים, התבשילים, מנה חמה שקדי מרק וקרוטונים.
חודשי החורף, מנובמבר עד פברואר, מניבים כ-40% מהמכירות השנתיות של החטיבה. חמש מתוך שמונה הקטגוריות בהן היא פעילה נחשבות "חורפיות" מובהקות: מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, מנה חמה ושקדי מרק.
לדברי הרצל עוזר, מנכ"ל החטיבה הקולינארית של אסם, נשענים גל המוצרים החדש והפעילות בחורף הנוכחי בתחום התוכן השיווקי על מעמדה של אסם כעוגן מרכזי במטבח הישראלי. "אסם משתלבת במגמות הבישול של השנתיים האחרונות, המתבטאות בפריחת תוכניות הבישול בטלוויזיה, סדנאות בישול וחנויות מתמחות, הלוקחות את תחום הבישול אל מקום של חוויה. המוצרים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי: קשה לחשוב על ארון המוצרים במטבח ללא ייצוג למוצרים של אסם, כשמעתה אסם היא גם חלק בלתי נפרד מעולם התוכן שנלווה לתחום זה", אומר עוזר.
הצלחת "טעם שמחזיר אותי הביתה"
עוזר מציין כי הגידול במכירות נרשם בעיקר בעסקי הליבה של אסם, ובקטגוריות המהוות את העוגן לאסטרטגיה הפרסומית של החברה, המדגישה ערכי ביתיות וישראליות, תחת הסיסמא "טעם שמחזיר אותי הביתה". כך, נהנית אסם מצמיחה במכירות פסטה ובעיקר פתיתים אפויים, מרקי תיבול, קטשופ ושקדי מרק.
לדברי עוזר, התפיסה השיווקית שמובילה את החטיבה הקולינארית של אסם של איחוד כל הפעילות בתחום תחת מותג "אסם", מאפשרים לנצל ביעילות ובאפקטיביות רבה את משאבי השיווק ולבסס את מעמדה של אסם כחברת המזון המובילה בישראל בתודעת הצרכן.
אתר חדש ואינטראקטיבי למתכונים ותחום הבישול הביתי
אתר "בישולים" www.bishulim.co.il, אותו משיקה אסם, הוא אתר מתכונים לתחום הבישול הביתי, המתאפיין בהיותי ידידותי ואינטראקטיבי, ומציע נוחיות שימוש והתאמה לטעם הישראלי. האתר יתעדכן מדי שבוע במתכונים חדשים, המותאמים לעונות השנה. לראשונה באינטרנט, יכול כל גולש לבנות ולהגדיר "מחברת מתכונים אישית", ולשמור בה מתכונים פרטיים בצד מתכונים מהאתר. ניתן לשתף מתכונים עם גולשים אחרים, לדרג מתכונים נבחרים ולבדוק מה המתכונים המועדפים על הגולשים בכלל. הצטרפות לרשימת תפוצה מאפשרת לקבל מדי שבוע את הכתבות והמתכונים השבועיים.
לדברי הרצל עוזר, משתלבת השקת האתר במגמה להפיכת הבישול ממטלה יומיומית לתחביב המלווה בתחושת הנאה וריגוש. מסע ההשקה של האתר יכלול הפצת חוברת מתכונים של השף בני סיידא יחד עם העיתונים מעריב, הארץ, לאשה, ועיתונות המגזר החרדי, וחלוקת גלויות מתכונים בנקודות המכירה. כל המתכונים המודפסים לקוחים מאתר "בישולים" - ומפנים את הציבור אל האינטרנט, על-מנת ליהנות ממתכונים נוספים.
DVD לילדים: יצירה במטבח
אסם, בשיתוף עם הד ארצי, עומדת גם מאחורי הפקת DVD בישול לילדים בכיכובה של חנה לסלאו - "בישול זה Cool!". ה-DVD שהופק בהשקעה של חצי מיליון ש"ח, נועד לקרב את הילדים לחדוות היצירה שבבישול ולספק רעיונות לפעילות משפחתית מהנה בימים גשומים - סביב העשייה במטבח. הקלטת מלווה בחוברת מתכונים מגוונת המספקת טיפים וכללים לעבודה נכונה וזהירה של ילדים במטבח, ו-20 מתכונים שילדים ייהנו להכין ויאהבו לאכול. אסם יוצאת במבצע עם רשת הריבוע הכחול בו יימכר ה-DVD ב - 14.90 שקלים (במקום 69.90 שקל) בקניית 5 ממוצרי אסם.

תאריך:  28/11/2005   |   עודכן:  28/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il