X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטריקס
▪  ▪  ▪

אורקל ישראל ומטריקס חתמו על חוזה שיתוף פעולה בין החברות המאפשר למטריקס להמשיך למכור וליישם פיפלסופט. כשנה לאחר רכישת פיפלסופט על-ידי אורקל.
כזכור, עד הרכישה היתה מטריקס הנציגה הבלעדית של פיפלסופט בישראל. ההסכם ממחיש את הידוק שיתוף הפעולה בין שתי החברות ואף מרחיב את סל המוצרים והיקף הפעילות של מטריקס סביב טכנולוגיית אורקל .
אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות ויישום פתרונות עסקיים באורקל ציין: "אורקל צופה המשך גידול במכירות פתרונות פיפלסופט. שיתוף הפעולה הפורה עם מטריקס ימשיך לשגשג, לא רק לאור הרכישה של פיפלסופט, אלא לאורך כל הדרך כשותף בכיר שלנו ואנו מצפים להרחיב את שיתוף הפעולה לתחומים נוספים של אורקל".
לדברי פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס, הסכם זה מחזק את מעמדה של מטריקס כמובילת שוק ה-CRM בישראל עם מערכת ה-CRM הטובה בעולם. "אנחנו גאים על האמון הרב שמעניקה לנו אורקל להמשיך ליישם את המערכת בקרב הלקוחות הגדולים בשוק הישראלי".
"המוניטין הטוב של מטריקס בתחום היישום של מערכות פיפלסופט בקרב 80 לקוחות פיפלסופט בישראל, צוות של עשרות אנשי תוכנה ותוכן בחטיבת ה-CRM, בשילוב גוף ההדרכה וההטמעה ג'ון ברייס הדרכה, מבטיחים הטמעה מוצלחת ורמת שירות מצויינת ללקוחות פיפלסופט בישראל".
עוד אמר ארביב: "השנה השיגה מטריקס מספר הצלחות בתחום פיפלסופט, ביניהם זכיה בפרויקטים בבזק, בנק המזרחי, בזק בינלאומי, נטוויז'ן, מפעל הפיס, נייס ועוד".
אודות Oracle:
Oracle היא הספקית הגדולה בעולם של תוכנות ניהול מידע ארגוניות, עם הכנסה שנתית של 10 מיליארד דולר בשנת הכספים 2004, אשר הסתיימה ב-31 במאי 2004. Oracle העולמית פועלת ביותר מ-145 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת: www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה ב-1996 ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, שרתי יישומים, כלי פיתוח, פתרונות ERP, CRM, Business Intelligence, אינטרנט ואינטרה-נט ופתרונות נוספים. במהלך שנות פעילותה בישראל הרחיבה Oracle את מעגל לקוחותיה בלמעלה מ-2,000 חברות. מספר המפתחים בטכנולוגיות Oracle בארץ נמצא במגמת עלייה ומונה כיום למעלה מ-10,000 איש. מידע נוסף על Oracle ישראל בכתובת: www.oracle.com/il
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-2,300 מקצועני IT, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ושיווק טכנולוגיות ומוצרי תוכנה למערכות עסקיות, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, הסכמי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייבוא, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום , ביטחון, בריאות ומגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה של ת"א ברשימת ת"א 75. מחזור המכירות של מטריקס במחצית הראשונה של 2005 הינו 518 מיליון שקל. הרווח הנקי במחצית 2005 הינו 17.1 מיליון שקל.

תאריך:  30/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il