X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טרה
▪  ▪  ▪

מחלבת טרה מחדשת את סדרת משקאות היוגורט ועולה בקמפיין חדש, במסגרת מהלך שיווקי אסטרטגי אותו היא מובילה. המהלך מבוסס על מיצוב ומיתוג מחדש לסדרת משקאות היוגורט המוצעים ב-4 טעמים ייחודיים, תוך חיבור לאורח חיים בריא וספורטיבי.
המיצוב החדש נועד להעביר את ערכי המותג ובמסגרתו הוספו אלמנטים של נשים בתנועה המייצגות אנרגטיות, התחזקות, חיוניות, בריאות ועוצמה. כמו כן, שם העיצוב החדש דגש על התוספים הבריאותיים המצויים בכל משקה ג'ינסנג, אכינצאה, קמומיל ותה ירוק.
הקמפיין החדש למשקאות היוגורט של טרה יעלה, באמצעות משרד הפרסום JWT ובהשקעה של כ-250,000$, בערוצים 2, 10 ו-24 תחת הסיסמא "משקאות יוגורט טרה - אנרגיה בריאה לגוף". את הקמפיין יובילו דמויות נשיות מאוירות המופיעות על גבי בקבוקי המשקה שעוסקות בפעילויות גופניות מגוונות. כמו כן, יכלול המהלך פעילות קד"מ וטעימות בנקודות מרכזיות ובמוסדות להשכלה גבוה.
שלי בכר, מנהלת התחום בטרה: "פעילות גופנית הינה תחום מאוד מתפתח בארץ ובעולם ובכל שנה יותר ויותר אנשים מנהלים אורח חיים אשר כולל פעילות ספורטיבית יומיומית, לפיכך נושא התאמת התזונה שלפני ואחרי הפעילות הספורטיבית מקבלת חשיבות שהולכת וגדלה. משקאות יוגורט של טרה הינם אידיאלים מבחינת מרכיבים ומרקם לצריכה לפני אימון ולאחריו. הפעילות השיווקית שלנו תכלול פעילות קד"מ במוסדות להשכלה גבוהה וקמפיין טלוויזיה המבוסס על הדמויות הנשיות המתנוססות על גבי המשקאות שיבליטו את ערכי המותג".
משקאות היוגורט של טרה מכילים תוספים בריאותיים בלעדיים בשוק המזון בארץ ומציעים קמומיל, ג'ינסנג, תה ירוק ואכינצאה, התורמים כל אחד בדרכו, לאפקטיביות הפעילות.
קמומיל - מרגיע, מפחית התכווצויות ועוויתות במערכת העיכול.
ג'ינסנג - מעורר ומגביר עמידות בזמן פעילות פיזית, מגביר את החיוניות והעמידות בלחץ ומתח.
תה ירוק - תכונות נוגדות חמצון ובעל השפעה מעוררת המושגת על-ידי הגברת קצב חילוף החומרים.
אכינצאה - מעלה את עמודות הגוף בהתמודדות כנגד דלקות ויראליות.
בסדרת משקאות היוגורט של טרה 5 טעמים עם אחוזי שומן שונים ותוספים בריאותיים ייחודיים: תות שדה 1.5% שומן המכיל את התוסף ג'ינסנג, תות דיאט 0% שומן המכיל את התוסף תה ירוק, מנגו 1.5% שומן המכיל את התוסף קמומיל ואננס דיאט 0% שומן המכיל את התוסף קמומיל ופסיפלורה קיווי גויאבה 1.5% המכיל ג'ינסנג.
משקאות היוגורט בעלי מרקם חלק וקטיפתי ללא חתיכות פרי, ישווקו בשני בקבוקים, בקבוק משפחתי המכיל 750 מ"ל ובקבוק TO GO לצריכה אישית המכיל 250 מ"ל. הבקבוק האישי הינו נוח במיוחד לשימוש ונשיאה בתיק.
שוק משקאות היוגורט בישראל נאמד בכ - 6 מיליון שקל ונמצא במגמת צמיחה. קטגוריית משקאות היוגורט הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בעולם כאשר בשוק האמריקני מגלגלים משקאות היוגורט כ - 213 מיליון דולר עם צמיחה של 17% בשנה האחרונה.

תאריך:  30/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il