X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אי.סי.איי טלקום
▪  ▪  ▪

אי.סי.איי טלקום (NASDAQ:ECIL) הודיעה היום על מינויו של אייל דשא כחבר במועצת המנהלים של החברה. דשא מכהן כסמנכ"ל בכיר ומנהל הכספים הראשי של צ'ק פוינט, מחברות ההי-טק הידועות בישראל ומובילה עולמית בתחום אבטחת האינטרנט. דשא מביא עמו למועצת המנהלים של אי סי איי ידע רב ומומחיות שנצברו בלמעלה מ-20 שנות ניסיון בניהול פיננסי.
כסמנכ"ל בכיר ומנהל הכספים הראשי של צ'ק פוינט, אחראי דשא על הניהול הפיננסי, המשפטי, התפעולי והלוגיסטי של החברה ברחבי העולם וכן לפיתוח עסקי. טרם הצטרפותו לצ'ק פוינט במאי 2000, כיהן דשא כמנהל כספים ראשי של סאיטקס, חברה מובילה עולמית בפתרונות הדמיה דיגיטליים לתקשורת גרפית.
בשנים שקדמו לכך מילא שורה של תפקידים בתחומי הניהול הפיננסי והפיתוח העסקי, ביניהם: סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בבזק, סגן מנהל כספים ראשי של טבע וסמנכ"ל בבנק הפועלים בניו-יורק.
לדשא תואר ראשון בכלכלה ותואר מוסמך במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
שלמה דברת, יושב-ראש מועצת המנהלים של אי סי איי טלקום, אמר: "אנו שמחים לצרף לשורותינו אדם בעל מוניטין מקצועי ורקע מרשים כאייל. הצטרפותו תוסיף למועצת המנהלים נקודת מבט של מנהל בכיר בחברה מהמובילות בעולם בתחום פתרונות אבטחה לרשתות IP של הדור הבא. הרקע הפיננסי החזק של אייל וניסיונו בחברות ציבוריות הנסחרות בארצות הברית יהוו נכס בעל ערך רב למועצת המנהלים".
דשא צפוי להצטרף לוועדת הביקורת ולוועדת ההשקעות הפיננסיות של מועצת המנהלים של אי סי איי.
אייל דשא אמר: "אני שמח להצטרף לדירקטוריון המרשים של אי סי איי ולעבוד עם חברה שהינה אחת מהמובילות והחדשניות ביותר בתעשיית הטלקומוניקציה. בשנים האחרונות הגיעה אי סי איי להישגים מרשימים במיוחד ואני שמח שנפלה בחלקי ההזדמנות לעבוד עם הנהלת החברה ולתרום להצלחתה בעתיד".
דשא מצטרף למועצת מנהלים הכוללת מומחים מוכרים מתעשיית הטלקומוניקציה, ביניהם גרד טנזר, לשעבר מנהל בכיר בדויטשה טלקום, קולין גרין, לשעבר מנהל בכיר בבריטיש טלקום, קאסימיר סקריפצ'אק, אשר כיהן במשרות בכירות בסיסקו, טלקורדיה, וריזון ואחרות, וקרייג ארליך, יושב-ראש איגוד ה-GSM ודירקטור בהאצ'יסון הונג קונג.
אודות אי סי איי טלקום
אי סי איי טלקום מספקת פתרונות טלקומוניקציה מתקדמים עבור ספקי תקשורת וספקי שירותים מובילים ברחבי העולם. מתוך הבנה עמוקה של צרכי לקוחותיה ויישומה לכדי יצירת פתרונות טכנולוגיים חדשניים, מאפשרת אי סי איי ללקוחותיה להעלות את ערך השירותים אותם הם מספקים, תוך חסכון בעלויות. הפלטפורמות פרי פיתוחה של אי סי איי מאפשרות לספקי תקשורת ושירותים להחדיר במהירות ובקלות שירותי תקשורת חדשים ורווחיים. אי סי איי מספקת פתרונות IP חדשניים לרשתות תקשורת כולל פתרונות גישה בפס רחב, נתבים לתחום הגישה, תקשורת אופטית, נתבים לשדרת הרשת, VoIP ואפליקציות מולטימדיה ושירותים. לאי סי איי רשת גלובאלית של שירותי מכירה, שיווק ותמיכת לקוחות, בנוסף לקשרים אשר היא מקיימת דרך ערוצים אסטרטגיים אחרים.

תאריך:  30/11/2005   |   עודכן:  30/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il