X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרוקטר אנד גמבל
▪  ▪  ▪

חטיבת ההיגיינה ובראשה המותג Alldays של חברת פרוקטר אנד גמבל, חברה למותגי האופנה של "סקאל" לשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע אטרקטיבי משותף: רוכשים אריזה של Alldays ,Allways או Tampax ונהנים מהזדמנות יומיומית לזכיה ב- 10,000 ₪ למסע קניות מטורף של מותגי האופנה הבינלאומיים של סקאל כמו: ניין ווסט, BEBE, פולו ראלף לורן, טימברלנד, קדס, אוניל, נייקי, ריבוק ועוד. כל יום תוכרז זוכה חדשה.
אופיר גוטמן, מנהל חטיבת נייר והיגיינה בחברת פרוקטר אנד גמבל: "ממחקרים שערכנו עולה כי שופינג של ביגוד אופנתי הינה ההטבה האטרקטיבית ביותר בעיני הצרכניות. לכן, יצרנו שיתוף פעולה עם מותגי האופנה של סקאל, כך שהלקוחות תוכלנה ליהנות מהחיבור המנצח בין מותגי ההיגיינה הנשית האיכותיים והמובילים בישראל לבין מותגי האופנה הנחשקים בשוק".
המבצע יגובה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד פרסום "גלר-נסיס" המשמש כמשרד הפרסום של חטיבת מוצרי ההיגיינה של פרוקטר אנד גמבל, בהיקף השקעה של 500,000$.
עוד מוסר גוטמן כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות למותגי האופנה של סקאל הנתפסים אופנתיים ומובילים בארץ ובעולם, תואמת את מדיניות החברה לדבר בשפה רלוונטית לצרכניות Alldays תוך התמקדות בערכים המשותפים, כגון: חדשנות, אופנתיות ומובילות.
קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל מוסר כי: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות המתאפיינות בקהלי יעד דומים, מציע בעצם ערך מוסף לצרכנית - מבצע אטרקטיבי המאפשר זכייה לקניית מותגי אופנה מובילים בעולם".
קרדיטים:
משרד פרסום - גלר נסיס
מנהלת קריאטיב - מירב קורן
קריאטיב - מיקי תורג'מן / עינת אקר
סופרוויזר - מיה צוראל
תקציבאית - מירב קופרו
חברת הפקה - גרילה אם
מפיק ראשי - ליאור רז
מפיקה בפועל - ליהי קליסקי
מוסיקה - גדי ארנון
עורך - סנוא
פוסט פרודקשיין - ברודקאסט

תאריך:  04/12/2005   |   עודכן:  04/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il