X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
SPL מכריזה על ה-VORDEL הפתרון הראשון מסוגו יושק בכנס הלקוחות שיערך ב- 12 בדצמבר בת"א
▪  ▪  ▪

חברת SPL, החברה המובילה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה, מודיעה על כניסתה לתחום ה- XML & Web Services Security, ועל השקת המוצר המתקדם בתחום זה, ה- VORDEL. מדובר בפתרון ייחודי וראשון מסוגו לבעיית האבטחה הקיימת בתחום ה-Web Services.
"כדי להגן על מערכות XML ו-Web Services יש לספק פתרון אבטחה ייעודי אשר מבין ומשתלב בסטנדרטים אלו", אומר יורם בן בסט, סמנכ"ל תשתיות תוכנה בחברת SPL. "הארגונים משקיעים במעבר לארכיטקטורת Service Oriented (SOA) אך לא דואגים למענה אבטחתי מספק. פתיחת שירותי הארגון כ- Web Services לרשת האינטרנט יוצרת פרצות אבטחה שמחייבות מענה מיידי שיגן על נכסי הארגון".
שוק תוכנות האבטחה למערכות Web Services נמצא במגמת עליה. על-פי IDC ההוצאות על תוכנות Web Services צפויות לגדול מ-2.3 מילארד דולר ב- 2004 ל- 14.9 מיליארד דולר עד 2009. חלק מנתח שוק זה מוקדש למערכות תשתית הכוללות אבטחה וניהול ה- Web Services, שצפוי לגדול אף הוא ל- 3.9 מיליארד דולר עד 2009 .
ה-Vordel משתלב באופן מלא בארכיטקטורת ה-SOA של הארגון תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר של אבטחת המידע, ומאפשר הגנה מירבית על נכסי הארגון, ללא צורך בהתערבות באפליקציה . המוצר נמצא בשימוש בגופי ענק בעולם כגון: הביטוח הלאומי הספרדי, BELL CANADA, Allianz מחברות הביטוח המובילות וכן Ericsson ו- Telefónica
VORDEL הנו פתרון פרי פיתוחה של חברת VORDEL מדבלין שבאירלנד, המובילה כיום בתחום Web Services Security. Vordel מספקת פתרונות תוכנה ו-APPLIANCE המאפשרים לארגונים ומוסדות ממשלתיים לאבטח בצורה אופטימלית את ה-Web Services שהם מספקים, תוך שילוב וניהול מנגנוני אבטחת המידע הקיימים בארגון, ותוך סינרגיה מלאה עם ארכיטקטורת ה-SOA. VORDEL נבחנה על-ידי חברות המחקר כגון IDC, גרטנר, פורסטר, יאנקי גרופ, באטלר גרופ ועוד רבות אחרות והוכרה על-ידם כחברה המובילה בשוק ואחת הראשונות שהציגה פתרון אבטחה כולל.
"זוהי פריצת דרך של SPL , שמציגה לראשונה, פתרון הולם לבעיית האבטחה בתחום ה-XML וה- Web Services", מוסיף בן בסט. "בעיית האבטחה הקיימת בתחום ה-Web Services ידועה, אך מאחר וזהו תחום חדש, טרם נמצא פתרון לבעיה, ואנו שמחים להיות הראשונים שמשיקים מוצר שיספק את ההגנה הטובה ביותר".
ההשקה הרשמית של המוצר תתקיים במסגרת כנס הלקוחות של SPL , שיתקיים ב-12 בדצמבר בת"א, בהשתתפותו של מר Vic Morris, מנכ"ל חברת VORDEL . מר Morris אף ירצה בכנס על "Security for a Service Oriented Architecture"- היבטי אבטחת מידע במערכת SOA ויציג גם ישום של ה-VORDEL בארגוני ממשל גדולים באירופה.

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  09/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il