אודי לדרר (31) מונה לסמנכ"ל שיווק בחברת שרין טכנולוגיות. לדרר תיפקד כמנהל מוצר בחברה בחמש השנים האחרונות ויטפל מעתה בכל תחומי השיווק של החברה כולל מחקרי שוק, פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות. מהלך הקידום הוא חלק מהשינויים העוברים על החברה כדי להגשים בצורה מיטבית את חזונה ולאפשר את השגת יעדי הגידול שהציבה לעצמה לשנים הקרובות.
אודי לדרר מחזיק בתואר ראשון (B.B.) ובתואר שני (M.B.A.) במנהל עסקים מהמכללה למנהל ובתפקידיו הקודמים עבד בחברות קליקסופטוור (ClickSoftware) וטטרה טכנולוגיות.
על החברה:
"שרין טכנולוגיות", הוקמה ב-1988 על-ידי יוזמה משותפת של קבוצת יצרני אבני חן ויהלומים וחברת הייטק ישראלית. החברה עוסקת בפיתוח כלי מדידה ומערכות קבלת החלטות לליטוש וחיתוך יהלומים ואבני חן. בין מוצריה: מערכת מומחה למיפוי היהלום, מערכת ניידת למדידה ולניתוח איכות הליטוש של חומר הגלם והיהלום המלוטש, מכשיר לניתוח, לסימון ולכתיבת טקסט על יהלומים מלוטשים, מכשיר לדרוג הצבע של היהלום, דיסק ליטוש חד פעמי לאופני ליטוש וכיו"ב. "שרין טכנולוגיות" הונפקה באפריל 2005 בבורסה הסינגפורית (SGX) לפי שווי של 52 מיליון דולר.