X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אמדוקס
▪  ▪  ▪

אמדוקס (NYSE: DOX), הספקית המובילה של תוכנה ושירותים המאפשרים ניהול לקוחות אינטגרטיבי וחוויית לקוח מוכוונת, הודיעה היום כי yellowpages.com בחרה בשירותי היישום והקסטומיזציה של אמדוקס לאיחוד מערכות דפי זהב באינטרנט ובנוסף בחרה גם בתוכנת הפרסום והמדיה של אמדוקס לניהול יעיל של נתוני הלקוחות, התוכן הדיגיטלי והפרסום המקוון.
"כשתכננו את yellowpages.com, רצינו מערכת גמישה במיוחד שתהיה מסוגלת להתרחב ולמלא את הצרכים הגדלים של עסקינו ולהגדיל את חלקנו מבין המפרסמים בחדירה לשווקים חדשים," אמר צ'רלס סטאבס, נשיא ומנכ"ל yellowpages.com. "אנו יודעים שאמדוקס יכולה לספק לנו פתרון רחב, שימושי ופונקציונלי להרחבת עסקי דפי זהב באינטרנט".
הפתרון של אמדוקס, המיועד לדפי זהב באינטרנט ולספקי תוכן אחרים בשוק הפרסום הדיגיטלי והמדריכים, שומר את כל נתוני המפרסמים, כגון פרופיל, חוזים ומידע על מסעי מכירות, לרבות תכנון, ניהול, ניתוח ומעקב. הפתרון של אמדוקס מסייע באינטגרציה של האתר הקודם של SBC SMARTpages.com עם המדריכים המקוונים של Bell South - RealPages.com בפלטפורמה אחת, המציעה גמישות, כושר התרחבות ומסוגלת להשיג מידע על המפרסמים ממספר רב של מקורות נתונים ולהפיק פרסומות מקוונות במהירות. מערכת יחידה גם מפחיתה את מספר השגיאות הודות לבדיקת איכות אוטומטית וכתוצאה מכך, מספקת נתונים מדויקים למיליוני צרכנים המשתמשים ב- yellowpages.com כדי לאתר מידע מקומי.
המיזם המשותף עם yellowpages.com מנצל את ניסיונה של אמדוקס בפרסום ובמדיה תוך התקדמות טבעית לסביבה מקוונת במקביל למעבר ההדרגתי של ענפי המדיה והפרסום לסביבה דיגיטלית.
"אמדוקס שמחה ליישם יותר מ-23 שנות ניסיון בשירותי מדריכים למיזם המשותף החדש שלנו עם yellowpages.com," אמר מייקל מתיוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "עם השירותים, המוצרים והניסיון של אמדוקס, yellowpages.com תיהנה מגמישות בהרחבת בסיס הפרסום המקוון וקשרי תעבורת הנתונים ברחבי המדינה תוך מתן תגובה מהירה לצורכי הלקוחות בשוק דינמי. אנו נסייע ל- yellowpages.com ליצור חווית לקוח מבודלת למכוונת עבור המפרסמים והצרכנים כאחד".
אודות yellowpages.com
yellowpages.com הוא מיזם משותף של Yellow Pages של AT&T ושל תאגיד הפרסום של Bell South. המיזם הוקם ב-2004 וכעת ממזג שלושה אתרים נפרדים של דפי זהב לאתר yellowpages.com אחד. המפרסמים ברשת yellowpages.com נהנים מחשיפה ל-70 מיליון חיפושים שמבצעים הצרכנים מדי חודש.
אודות אמדוקס
אמדוקס משלבת מוצרי תוכנה ושירותים חדשניים עם ידע עסקי מעמיק על מנת לספק ניהול לקוחות אינטגרטיבי של ממש לחברות השירותים המובילות בעולם. אספקת תיק מקיף של תוכנות ושירותים המתמודדים עם כל השלבים במחזור החיים של הלקוח - שיווק, מכירות, אספקה, חיוב ותמיכה - אמדוקס מאפשרת לספקיות שירותים לספק חוויית לקוח מכוונת המניבה קשרי לקוחת הדוקים ורווחיים יותר. ספקי השירותים מפיקים תועלת גם מתשואה מהירה על ההשקעה, עלות בעלות כוללת נמוכה ויעילות תפעולית משופרת. אמדוקס היא חברה עולמית המעסיקה יותר מ-12,000 אנשי מקצוע בתחומי המחשוב ומשרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. בשנת הכספים 2005 הסתכמו הכנסות החברה ביותר מ-2.039 מיליארד דולר. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של החברה www.amdocs.com

תאריך:  07/12/2005   |   עודכן:  07/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונית שוורץ
- הודעה מטעם כנסת ישראל
ניצה הולצמן יח"צ
- הודעה מטעם "שרין טכנולוגיות"
הבנק הבינלאומי
- הודעה מטעם הבינלאומי
חלי וינשטיין, יחסי ציבור
SPL מכריזה על ה-VORDEL    הפתרון הראשון מסוגו יושק בכנס הלקוחות שיערך ב- 12 בדצמבר בת"א
לוטן תדמיות
- הודעה מטעם orange
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il