חברת "רוק" מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בימים אלו בקמפיין השקה לסדרת האנטי-אייג'ינג החדשה- PROTIENT FORTIFY (פרוטייאנט פורטיפיי) הפועלת לחיזוק העור ועיצוב תווי הפנים מחדש ופונה לבנות 55+. סדרת PROTIENT FORTIFY כוללת 6 מוצרים אשר פותחו במיוחד לכל אזור ואזור בפנים.
במסגרת קמפיין השקת PROTIENT FORTIFY יעלה סרטון טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 למשך 3 שבועות וכן יתפרסמו מודעות פרסומת בעיתונות ובכל מגזיני הנשים. בנוסף יוצבו סטנדים מיוחדים ודקורציה עשירה בנקודות המכירה.
מודעת הפרסומת ל-PROTIENT FORTIFY תופיע גם בכל עלוני התיאטראות (הבימה, גשר, הקאמרי, בית האופרה) עד סוף יוני.
תקציב הקמפיין כ-2.6 מיליון שקל.