חברת ביטוח ישיר הפיקה סרט קריאטיבי שיופץ בשיטה "ויראלית" באינטרנט: הסרטון נשלח לתפוצה ראשונית של גולשים ולאחר מכן הוא מופץ מגולש לגולש ומתפשט באופן "ויראלי".
הסרט הופק במטרה לקדם את ביטוח המשכנתא של ביטוח ישיר דרכו ניתן לחסוך סכומי כסף ניכרים בהשוואה לביטוח באמצעות הבנק.
ערן וולף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר: "חברת ביטוח ישיר מובילה את החשיבה החדשנית גם בשיטות השיווק. השיטה הויראלית להפצת מסרים הינה שיטה חדשנית בארץ ובעולם המנצלת בצורה מצויינת את היתרונות של רשת האינטרנט באמצעות יכולות קריאטיביות והפקה בתקציבים נמוכים השיטה מביאה לא רק להיקפי חשיפה גבוהים אלא גם לאקטיביות של הצופה ולכן ליעילות גבוהה. הצפי שלנו לחשיפה עומד על כ-150,000 איש ואנו מעריכים כי רמת התגובה למהלך השיווקי תהיה גבוהה".
על הסרט:
כמקובל בסרטים ויראלים הסרט הינו יוצא דופן ומעט פרובוקטיבי: בסרט נראה זוג כאשר הבעל חוזר מיום העבודה ונראה נינוח. אשתו פוגשת אותו ואז באופו מפתיע תופסת באשכיו ואומרת: זה כואב לך? ומוסיפה: זה, לא כואב, אבל לעשות ביטוח משכנתא בבנק ולזרוק 10,000 ש"ח - זה כואב!
הסרטון החדש הופק על ידי חברת "קטע-קטע", חברה המתמחה בפרסום ויראלי