X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד הפרסום אדלר חומסקי &ורשבסקי
▪  ▪  ▪

קמפיין הטלוויזיה "מת משעמום" שהכין משרד הפרסום אדלר חומסקי &ורשבסקי עבור צ'מפיון מוטורס יבואנית סיאט בישראל זכה למספר שיא של כניסות צופים.
בארבעת ימי הקמפיין הטלוויזיוני נכנסו למעלה מ23,000 צופי טלוויזיה באמצעות הנקודה הירוקה בשלט כדי להתעניין במכונית. 2,300 מתוכם נרשמו לקבלת עלוני מידע ולביצוע נסיעת מבחן.
ביום שישי האחרון, 23.12.05, נרשם שיא במכירות, כאשר יותר מ- 30 כלי רכב נמכרו ביום אחד.
קמפיין הפרסום שלווה גם ב"מודעות אבל" על גבי לוחות המודעות בערים הגדולות ובעיתונות, זכה לחשיפה גבוהה במיוחד ועורר גל גדול של תגובות.
מנהל הקמפיין גדעון יניב מסר כי "התוצאות של הקמפיין ובמיוחד הכניסות האינטראקטיביות היו "מרעישות" כדבריו שכן מדובר במספרים גבוהים לאין ערוך מהמקובל בשוק הרכב". גדעון יניב ציין גם כי במהלך הכנת הקמפיין היו חששות לגבי הדרך בה ייתפס הקמפיין על-ידי הצופים ובמיוחד קמפיין מודעות האבל אולם לשמחתו התוצאות מדברות בעד עצמן.

תאריך:  25/12/2005   |   עודכן:  25/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il