קמפיין הטלוויזיה "מת משעמום" שהכין משרד הפרסום אדלר חומסקי &ורשבסקי עבור צ'מפיון מוטורס יבואנית סיאט בישראל זכה למספר שיא של כניסות צופים.
בארבעת ימי הקמפיין הטלוויזיוני נכנסו למעלה מ23,000 צופי טלוויזיה באמצעות הנקודה הירוקה בשלט כדי להתעניין במכונית. 2,300 מתוכם נרשמו לקבלת עלוני מידע ולביצוע נסיעת מבחן.
ביום שישי האחרון, 23.12.05, נרשם שיא במכירות, כאשר יותר מ- 30 כלי רכב נמכרו ביום אחד.
קמפיין הפרסום שלווה גם ב"מודעות אבל" על גבי לוחות המודעות בערים הגדולות ובעיתונות, זכה לחשיפה גבוהה במיוחד ועורר גל גדול של תגובות.
מנהל הקמפיין גדעון יניב מסר כי "התוצאות של הקמפיין ובמיוחד הכניסות האינטראקטיביות היו "מרעישות" כדבריו שכן מדובר במספרים גבוהים לאין ערוך מהמקובל בשוק הרכב". גדעון יניב ציין גם כי במהלך הכנת הקמפיין היו חששות לגבי הדרך בה ייתפס הקמפיין על-ידי הצופים ובמיוחד קמפיין מודעות האבל אולם לשמחתו התוצאות מדברות בעד עצמן.